פריט חובה בכל בית: המוצר החדש הזה הוא להיט בטוח

מכשיר המדידה Bagel שהושק לאחרונה בקיקסטארטר וזכה להתלהבות גדולה כולל 3 מנגנוני עבודה ואפשרות לאגירת מידע וקישוריות בלוטות' ■ כמה יעלה לכם סרט המדידה החכם? צפו בווידאו

סרט המדידה הקלאסי הוא כלי עבודה יעיל, אך יש פעמים בהן סרט המתכת המתעגל אינו מתאים למשימה שלפניכם. זה היה הטריגר של חברת Bagel Labs לפיתוח הבייגל - סרט מדידה חכם שמאפשר שלושה מנגנוני עבודה ביחד עם אפשרות לאגירת מידע וקישוריות בלוטות'.

המנגנון הראשון עושה שימוש בחוט באורך 3 מטרים שמחובר לצג OLED המאפשר מדידה של חפצים מעוגלים או ישרים. המנגנון השני שמתאים לעבודה עם יד אחת מאפשר לכם להעביר את המכשיר על המשטח שאותו אתם רוצים למדוד עד למרחק של 10 מטרים. ואם אתם רוצים למדוד את המרחק לנקודה שקשה לכם להגיע אליה, תוכלו להשתמש במנגנון של שלט רחוק שעושה שימוש בלייזר ובאולטרסאונד למדידת מרחקים של עד 5 מטרים.

הסוללה של הבייגל מספיקה ל-8 שעות עבודה, והיסטוריית העבודה של כל המנגנונים נשמרת במכיר ואם תרצו אז גם באפליקציית מובייל לאנדרואיד או IOS. סרט המדידה החכם הזה הושק לאחרונה באתר גיוס ההמונים קיקסטארטר מתוך מטרה לגייס 30 אלף דולר, כשנכון לכתיבת שורות אלה הוא כבר גייס כ-100 אלף דולר. אם תרצו לבצע מדידות בסטייל תוכלו להזמין את הבייגל דרך האתר תמורת 59 דולר, כולל דמי משלוח, והוא ישלח אליכם בנובמבר 2016.

צפו בווידאו.