טריק פשוט שמוזיל מחירי חופשות בעשרות אחוזים

למה הזמנת חדרי מלון באופן מפוצל עשויה להיות זולה משמעותית מהזמנת שהות רצופה, ומה אפשר לעשות כדי לקבל מחיר טוב יותר כמעט לכל יעד שתרצו? אתר ישראלי חדש מציע פטנט

צ'ק אין, אתר ספליטי / צילום: מתוך סרט הדמיה
צ'ק אין, אתר ספליטי / צילום: מתוך סרט הדמיה

אחת הדרכים הבטוחות לחיסכון בעלות הנופש היא לצאת מהקופסה ולחשוב אחרת, וזה בדיוק מה שמציע האתר ספליטי טראוול נקודה קום.

מיזם ישראלי שמציע לפצל את הזמנת החדר בבית המלון ולחסוך לא מעט כסף. הכוונה היא שבמקום להזמין למשל שהות של 7 לילות רצוף, האתר מציע להזמין את אותו המלון באותו המועד אבל באופן מפוצל, למשל ל-3 ול-4 לילות.

מה הרעיון? נניח שיש בעיר מסוימת כנס ענק שמוביל לתפוסה גבוהה בבית מלון כלשהו. אלא שביום שבו מסתיים הכנס, מרבית האורחים עוזבים בבת-אחת, והמחיר למגיעים באותו היום יהיה זול משמעותית. כאן מציע אתר ספליטי לפצל את ההזמנה. במקרים אחרים יציע ספליטי לפצל את ההזמנה לפי סוגי חדרים, כך שבמחצית החופשה תשהו בחדר רגיל ובחצי השני בסוויטה - מה שדווקא יוזיל את החופשה.

המודל הזה בנוי על דינמיות, כלומר מדי יום ומדי שעה בעצם ההצעות מתחלפות בהתאם למה שקורה בבית המלון ברגע נתון. באתר תמצאו מאות הצעות לבתי מלון בערים הגדולות באירופה ובארה"ב, כשהחיסכון יכול להגיע למאות דולרים בהזמנה.

לדוגמה, כעת מוצג מלון "דה טיימס סקוור הוטל" בניו-יורק בדיל ל-4 לילות המפוצלים ללילה אחד ולעוד 3 לילות, כאשר המחיר המוצג באתר הוא 700 דולר במקום 1,500 דולר לכל התקופה. ההזמנה עצמה מתבצעת ישירות באתר ספליטי, ואתם תצוידו בשני ואוצ'רים במקום באחד, כשבאתר מתחייבים לרצף בהתאם לימי הנופש שביקשתם.

החלטתם לאן אתם טסים, ואין לכם זמן לתכנן מה לעשות בחופשה? כאן בדיוק נכנס אתר וויג'ר נקודה קום, שלאחרונה העשיר את מפת היעדים שלו העומדת כעת על 30 יעדים. הרעיון הוא שבהתאם ליעד אליו אתם טסים, במועד ובפורמט, כלומר משפחתי או לא, האתר יחבר אתכם לנציג מקומי שיתכנן עבורכם את הטיול בהתאם למה שמעניין אתכם - מה כדאי לראות, איפה כדאי לבלות, באילו מסעדות ומוזיאונים וכדומה.

הנציג המקומי הוא דמות שמעורבת בתחום התיירות, למשל בלוגרים או מדריכי תיירות, והוא מכין עבורכם תכנון ברמה יומית ושעתית. ניתן גם לתקשר ישירות מול אותו נציג ולשאול אותו כל שאלה שעולה ברוחכם - החל מהיכן נמצאת המסעדה הצמחונית המומלצת ביעד ואיפה הכי שווה לערוך קניות.

בעבור השירות היעיל הזה תשלמו 5 דולר ליום, כאשר אם תבצעו הזמנה לבית מלון דרך האתר שמחובר לבוקינג, תקבלו את התכנון בחינם.