המצאה חדשה שצוברת תאוצה: אפודת הפלא שגורמת להרזיה

הכירו מוצר חדש בשוק שמעורר לאחרונה ענין רב ברשת: אפודת הדיאטה Thin Ice גורמת לגוף האדם הלובש אותה לחשוב שקר לו, ובכך מעודדת אותו לשרוף קלוריות בכדי להתחמם ■ צפו בסיפור

פריצת דרך טכנולוגית בתחום הדיאטות טוענת שהיא כל כך חדשנית ומהפכנית, עד שהיא הולכת לשנות את חייהם של מיליארדים. Thin Ice , משחק מילים באנגלית על רזון וקירור, מקפל בתוכו את סיפורה של ההמצאה, שנמצאת לקראת סיום קמפיין גיוס ב אתר קיקסטארטר . לדברי הממציא הקנדי, אדם פאולין, העיקרון הוא לשגע את הגוף ולגרום לו לחשוב שקר לו, כדי לעודד אותו להתחמם וכך לשרוף קלוריות. האפודה שלובשים על הגוף בזמן פעילות יומיומית רגילה וגם בזמן פעילות גופנית מקררת את הגוף, הגוף מתאמץ כדי להתחמם ושורף 1,000-500 קלוריות ביום. ויש גם אפליקציה שמחוברת אל האפודה ומראה לנו בדיוק כמה קלוריות אנחנו מאבדים.

בעמוד הקיקסטארטר של הפרויקט נטען עוד כי הגרסה הראשונה של האפודה המהפכנית כבר זמינה ואפשר לרכוש אותה ולהתחיל לרזות. אולם סרטון יו טיוב שהעלה שאנון אטקינסון טוען שאף פריט לא נשלח, אף על פי שהמיזם גייס כ-700 אלף דולר ב-14 אתרי מימון שונים. נכון לכתיבת שורות אלה, הפרויקט גייס כבר 204 אלף דולר קנדי דרך קיקסטארטר כמעט פי שבע מהיעד שהציב לעצמו. אם אתם מאמינים להבטחה של פאולין, תוכלו לרכוש את אפודת ההרזיה תמורת 169 דולר קנדי, כלומר כ-500 שקלים, והיא תישלח אליכם בדצמבר השנה.