טענה שאורלי וילנאי נהגה "כאחרונת העברייניות" - ותפצה אותה

וילנאי, מגישת תוכנית הבוקר בערוץ 10, דרשה פיצוי של 69 אלף שקל מאישה שטענה כי היא איימה על המתלוננות נגד סילבן שלום, אך תסתפק בתרומה סמלית ובפוסט התנצלות

תביעת דיבה שהגישה אורלי וילנאי נגד אישה שהשמיצה אותה בעמוד הפייסבוק שלה הסתיימה לאחרונה בפשרה. מדובר בפוסט שכתבה שולי בן-נתן, בו טענה בין היתר כי וילנאי התנהגה "כמו אחרונת העברייניות" ואיימה על המתלוננות נגד השר לשעבר סילבן שלום.

וילנאי, באמצעות עורך דינה רפאל יולזרי, טענה כי הפוסט צוטט באתרים מרכזיים רבים וגרם לה נזק כבד, כיוון שהעובדות לכאורה שהוזכרו בן הן שקר מוחלט. לאור זאת היא תבעה מבן-נתן פיצויים בסך כ-69 אלף שקל.

כאמור, לאחרונה הגיעו הצדדים לפשרה, שלפיה בן-נתן תתרום 3,000 שקל ב-11 תשלומים לקרן שמעניקה הלוואות ללא ריבית, ובנוסף תפרסם בדף הפייסבוק שלה את ההודעה הבאה: "ברצוני להתנצל בפני אורלי וילנאי על הפרסום בדף הפייסבוק שלי מיום 3/2/16. הפרסום השגוי נעשה בלא לבדוק קודם לכן את העובדות מול הגברת וילנאי. הפרסום נעשה בתום-לב, ואני מצרה עליו, שכן מלכתחילה לא הייתה לי כל כוונה לפגוע באורלי וילנאי".

וילנאי מגישה יחד עם בן זוגה, גיא מרוז, את תוכנית הבוקר בערוץ 10. מעניין לציין בהקשר זה כי לפני כחצי שנה, בדצמבר 2015, טען גם עמיתם של השניים לערוץ, רביב דרוקר, כי וילנאי תקפה את מ', המתלוננת הראשונה נגד השר שלום. הוא אף הזכיר כי מרוז פנה לפתע למתלוננת מרכזית אחרת בעמוד הפייסבוק שלה, וציין כי לשניים יש קשרי ידידות עם שלום ועם רעייתו ג'ודי שלום-ניר-מוזס. בתגובה לדברים הגישו וילנאי ומרוז תביעת לשון הרע נגד דרוקר, שנכון לעכשיו אמורה להתברר בבית המשפט. 

גיא מרוז מסר בתגובה: "זוהי רק תחילת הדרך לעשיית הצדק בעניין בליל השקרים שנכתבו עלינו סביב פרשה זו".