כמו בן זוג שבגד ומתחנן למחילה, אתר הבגידות הידוע לשמצה, אשלי מדיסון מנסה לכבוש מחדש אל ליבם וכיסם של הלקוחות בעזרת קמפיין טלוויזיוני חדש.
כזכור, בקיץ שעבר, האקרים פרצו לשרתי החברה וחשפו את פרטיהם של 36 מיליון משתמשים. הפריצה גם חשפה סוד כמוס שאתר הבגידות ניסה להסתיר - 90 אחוזים מחשבונות הנשים באתר היו מזויפים ולמעשה נוהלו על ידי רובוטים או עובדים בתשלום.
על מנת לשקם את תדמיתה, החברה האם של האתר, Avid Life Media, מיתגה את עצמה מחדש כ-Ruby, החליפה את ההנהלה והסירה את הסלוגן הפרובוקטיבי - "החיים קצרים, נהלו רומן". במקום זאת היא נוקטת באסטרטגיה מעודנת ונקייה הרבה יותר, ופונה לצד ההרפתקני והשובב של זוגות נשואים, באמצעות שלוש פרסומות באורך דקה כל אחת, אשר מתרחשות בלובי של מלון, ברכבת התחתית ובמסיבת קוקטייל ומלוות במוזיקת אינדי מרוככת. רק הזמן יגיד האם המהלך הזה ישתלם. בינתיים הנה טעימה מאחת הפרסומות...
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.