אסף הראל: נתניהו אפס, ניסנקורן הכלבלב החדש שלו

מגיש ערוץ 10 ממשיך במונולוגים הפרועים: "כל מי שרואה איך אתה מנהל את המדינה, לא יופתע אם לקחת לכיס 100 מיליארד דולר, אם נתת לאדלסון פצצת אטום ליום הולדת" ■ צפו

אסף הראל / צילום: צילום מסך
אסף הראל / צילום: צילום מסך

מגיש הטלוויזיה אסף הראל המשיך אתמול (ב') בלילה במתקפה חסרת תקדים בשידור על ראש הממשלה, בנימין נתניהו - והפעם על החלטת נתניהו, במשותף עם יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן, לדחות את תחילת הפעילות של תאגיד השידור הציבורי לתחילת 2018; החלטה שמשמעה גם המשך פעילות רשות השידור עד מועד זה.

הראל, שתקף את נתניהו גם לפני כחודש במונולוג חריף, תהה אתמול: "מה עם 200 האנשים שסגרו שם חוזים? מה עם כל האנשים שכבר פוטרו מרשות השידור? הודעת לראשי התאגיד? פשוט לא מעניין אותך! בשביל זה אתה שר התקשורת, כדי לדאוג שלא יקום גוף שלא תלוי בך? כל הבלגן הזה שעכשיו יעשה כותרות ויצריך חקיקה חדשה - זה קשור לחקירה שמתנהלת נגדך? טוב לך שעכשיו התקשורת תתעסק בזה ולא בשחיתות האישית שלך?

"הרי כל מי שרואה איך אתה מנהל את המדינה, באיזה חוסר יושר, נכלוליות, אפס ערכים ומאה אחוז אופרטוניזם, לא יופתע אם הכול יתגלה עליך, שלקחת לכיס מיליארד דולר, 10 מיליארד, 100 מיליארד, שמכרת את נתניה, שנתת לשלדון אדלסון פצצת אטום ליום הולדת, שבחצר בקיסריה קבורה גופה מנקה - הכול אפשר להאמין עליך, ולא כי אתה מפלצת, פשוט כי אין לך ערכים.

"אתה יודע לעשות קולות של ערכים, זה כן. ירושלים. יהודים. שואה. איראן... מה עם איראן, אגב? כל-כך הרבה שנים חפרת על האיום הזה... מה, נעלם? ההסכם ההרסני הזה, שאובמה חתם עליו, שיצאת נגדו, הסתובבת בעולם ונלחמת - עשה שקט? אז זה בסוף היה הסכם טוב, יא אפס, מוכר אשליות, אתה חושב שאף אחד לא שם לב? איראן, השידור הציבורי, הומואים, ירושלים - שום דבר לא מעניין אותך ואת חבורות הכלבלבים העלובה שמסביבך.

"היום, אגב, מגיע מזלטוב, הצטרף כלכלב חדש, אבי ניסנקורן. וואו, איזה מהלך... חשבתם שרק בימין יש אנשים עלובים שימכרו את את האינטרסים שלכם? לא! נמצא יורש לבוז'י ויש לו עוד פחות עמוד שדרה - זה אפשרי, מסתבר. ניסנקורן, תזכרו את השם הזה, כי מי שמוכר את עצמו כל-כך מוקדם - יגיע רחוק. אז הנה, יש משהו חיובי, יש תקווה לשמאל".