אסף הראל בשידור על מינוי סדן: "משהו רקוב בממלכת נתניהו"

הראל אמר על רמי סדן, שכיהן בעבר כיועצם אישי של בני הזוג נתניהו: "מזל טוב, מהיום לנתניהו יש בן אדם בערוץ 10 - האם זה הסוף של התוכנית?" ■ וזו הייתה רק ההתחלה

אסף הראל / צילום: צילום מסך
אסף הראל / צילום: צילום מסך

אסף הראל, מגיש התוכנית "לילה טוב" בערוץ 10, תקף אמש (ב') במונולוג ארוך בפתיח לתוכניתו את מינויו של רמי סדן ליו"ר חדשות 10.

הראל אמר על סדן, שכיהן בעבר כיועצו אישי של ראש הממשלה בנימין נתניהו וגם של אשתו שרה: "מזל טוב, מהיום לנתניהו יש בן אדם בערוץ 10 - האם זה הסוף של התוכנית שלי?".

הראל ביקר בחריפות את סדן על תגובתו בעניין התחקיר של רביב דרוקר על נתניהו ("ביביטורס"). סדן, כזכור, ביקר בזמנו את התקשורת על מה שכינה "רדיפת בני הזוג נתניהו". 

הראל אמר, בפנייה ככל הנראה לנתניהו ומקורביו: "אתם יכולים להמשיך להאשים את כל העולם ולנסות להשתלט על כל הגופים. בואו, תכניסו לי גם את חנוך דאום לצוות הכותבים, סבבה, בכיף... שום דבר לא ישנה את זה שמשהו רקוב בממלכת נתניהו, וכל מי שמכחיש את זה - שותף לזה". 

בשלב זה של המונולוג הראל פנה כביכול לעורך התוכנית שלו ושאל: "נו, כבר הגיע הטלפון משרה, היא מתקשרת? אני כבר מפוטר, עוד לא? מחר, מה... בסדר, בהמשך השבוע, אני אתחיל לקפל את הדברים שלי, כנראה תוכנית אחרונה, אולי מחר עוד אחת, יאללה, חבל על הזמן, בואו נתחיל".  

צפו במונולוג של אסף הראל. מה דעתכם על הנאמר בו?