הסטארט-אפים GuardiCore ו-Skycure גייסו היום 36.5 מ' ד'

GuardiCore, העוסקת באבטחה של מרכזי מחשוב, השלימה סבב גיוס של 20 מיליון דולר ■ Skycure, העוסקת בהגנה מאיומי אבטחה על מכשירים ניידים, גייסה כ-16.5 מיליון דולר

הרבעון השני של שנת 2016 היה הרבעון הטוב ביותר של ההיי-טק הישראלי בכל הזמנים והמגמה החיובית נמשכת. שתי חברות סטארט-אפ ישראליות הודיעו היום (ג') על גיוס בהיקף מצרפי של 36.5 מיליון דולר החברה הראשונה היא גרדיקור (GuardiCore) אשר עוסקת באבטחה של מרכזי מחשוב. גרדיקור השלימה סבב גיוס של 20 מיליון דולר שבו השתתפו המשקיעים הקיימים של החברה - בטרי ונצ'רס ו-83North (לשעבר גריילוק ישראל) וגם משקיעה חדשה - זרוע ההשקעות של סיסקו. מאז הקמתה גייסה גרדיקור סכום של 33 מיליון דולר, כולל הסבב הנוכחי.

פבל גורביץ', מנכ"ל החברה ואחד המייסדים, אמר כי "האופי המורכב והדינמי של מרכזי המחשוב המודרניים, בשילוב עם קצבי תעבורת מידע גבוהים, מחייבים את הארגונים לבחון מחדש את ארכיטקטורת ההגנה שלהם. הפתרון שלנו צובר במהירות תנופה כפלטפורמה לזיהוי התקפות על מרכזי מחשוב, חקירתן ועצירתן בזמן אמת, תוך הפחתת החשיפה, הסיכון והעלות לארגון".

החברה השנייה שהשלימה היום סבב גיוס היא Skycure שעוסקת בהגנה מפני איומי אבטחה על מכשירים ניידים. סקייקיור גייסה כ-16.5 מיליון דולר בהובלת Foundation Capital, כאשר מאז הקמתה גייסה כ-27.5 מיליון דולר. בסבב השתתפו המשקיעים הקיימים של החברה בהם פיטנגו, Shasta Ventures ,New York Life ומשקיעים חדשים.

עדי שהרבני, מנכ"ל החברה ואחד המייסדים, התייחס לגיוס ואמר כי "אנו נמצאים בעיצומה של מהפכת אבטחה משמעותית ורחבה שמקורה במכשירים הניידים השונים. תחום המכשירים הניידים, מהווה את האתגר הגדול ביותר לחברות כיום, והוא דורש היערכות שונה ומגוונת לאין שעור מהאבטחה הקיימת לדסקטופ, רשת או אבטחת ענן. עבורי, השקעה זו, היא שלב נוסף ביכולת שלנו לסייע ללקוחותינו להתמודד עם האתגרים הללו. אנו מצפים להרחבת מאגר המשתמשים שלנו כך שחברות לא יצטרכו יותר לחשוש מפני סיכונים הטמונים במכשירים ניידים".