ריט 1 רוכשת 50% ממתחם לוגיסטי באלון תבור בכ-45 מיליון ש'

מדובר בעסקה המתייחסת למתחם "הוליס", ששטחו כ-70 אלף מ"ר והוא כולל 5 מבנים בשטח בנוי של כ-42 אלף מ"ר, המשמשים לצורכי תעשייה ולוגיסטיקה ומושכרים לחמישה שוכרים שונים 

שמואל סייד / צילום: תמר מצפי
שמואל סייד / צילום: תמר מצפי

עסקה שנייה של ריט 1 באלון תבור. קרן הריט, רוכשת 50% ממתחם "הוליס" באלון תבור, תמורת כ-45 מיליון שקל. מדובר בעסקה המתייחסת למתחם בשטח כ-70 אלף מ"ר הכולל 5 מבנים בשטח בנוי של כ-42 אלף מ"ר, המשמשים לצורכי תעשייה ולוגיסטיקה ומושכרים לחמישה שוכרים שונים לתקופות שכירות משתנות. המתחם מאוכלס כמעט במלואו.

קרן הריט רוכשת את ההחזקות מחברת אקרילית שבבעלות גדי עשת, שהחזיקה עד כה בבעלות מלאה על המתחם. לאחר העסקה יהיו הקרן והחברה שותפות בבעלות במתחם.

על פי נתוני החברה, עד תום שנת 2017 המתחם צפוי להניב NOI המשקף תשואה שנתית של כ-7%.

שמואל סייד , מנכ"ל ריט 1 , אמר היום: "הרכישה תואמת את המדיניות של ריט 1 להשקיע בנכסים אטרקטיביים תוך פיזור רחב, הן מבחינה גיאוגרפית והן מבחינת סוגי הנכסים. אנו רואים פוטנציאל רב בתחום התעשייה והלוגיסטיקה ובשנים האחרונות הגדלנו בהדרגה את חלקו של מגזר זה בפורטפוליו שלנו, עד לכ-8% מתיק הנכסים שלנו כיום".

ריט 1 יוצגה בעיסקה על ידי עורכי הדין מיכל פקטור ומשה מויאל ממשרד פישר בכר חן וול אוריון ושות'. אקרילית יוצגה על ידי עורכי הדין שלמה כרוב ואסתר בוקסבוים ממשרד שלמה כרוב.