דיווח: ורייזון תודיע בקרוב על רכישת עסקי הליבה של יאהו

לפי בלומברג, ורייזון תציע הצעת רכש גבוהה לעסקי הליבה של יאהו ועשויה להודיע על הסכם כבר בימים הקרובים ■ לפי הערכות, עסקי הליבה יימכרו בטווח של כ-5-8 מיליארד דולר

מאריסה מאייר / צילום: רויטרס
מאריסה מאייר / צילום: רויטרס

ענקית התקשורת ורייזון קרובה להסכם לרכישת יאהוכך דווח היום (ו') ב"בלומברג" לצד אתרים כלכליים אחרים. הדיווח מתבסס על גורמים מקורבים לנושא שטוענים כי ורייזון תציע בקרוב הצעת רכש גבוהה לרכישת יאהו.

לפי הדיווח, שתי החברות מנהלת מו"מ מתקדם ועשויות להודיע על העסקה כבר בימים הקרובים. עם זאת באותה נשימה אותם גורמים מציינים כי העסקה עדיין לא סופית והמו"מ עלול להסתיים ללא תוצאות.

מוקדם יותר השנה יאהו  הודיעה על מהלך אסטרטגי שנועד להבריא את החברה ובמרכזו מכירת פעילות הליבה שלה - החיפוש באינטרנט, מאגר פטנטים ואתרי אינטרנט נוספים שבבעלותה. 

עוד לפני מספר חודשים דווח שורייזון   היא אחת מהחברות שמעוניינות ברכישת עסקי הליבה של יאהו, שלפי הערכות יימכרו בסכום של כ-5-8 מיליארד דולר. לפני מספר שבועות דווח שגם גוגל מתעניינת בעסקי יאהו, אך לא היה ביסוס לדיווח זה. 

את הרבעון השני של השנה יאהו סיימה עם רווח נקי של 0.09 סנט למניה על הכנסות של 1.13 מיליארד דולר. בשוק ציפו להכנסות של 0.14 סנט למניה על הכנסות של 1.08 מיליארד דולר.