בזק בינלאומי חתמה על הסכם שיתוף-פעולה עם Rackspace

במסגרת שיתוף-הפעולה למתן פתרונות מחשוב ענן מנוהלים ללקוחות העסקיים בישראל, תציע בזק בינלאומי הרחבה של פורטפוליו שירותי הענן המוצעים ללקוחותיה, כך שהלקוחות הישראלים יוכלו ליהנות מיתרונותיה של Rackspace הבינלאומית

מוטי אלמליח / צילום: ורדי כהנא
מוטי אלמליח / צילום: ורדי כהנא

חברת בזק בינלאומי וחברת Rackspace הודיעו היום (ב') על חתימת הסכם שיתוף-פעולה אסטרטגי למתן פתרונות מחשוב ענן מנוהלים ללקוחות העסקיים בישראל. במסגרת ההסכם תציע בזק בינלאומי, הרחבה של פורטפוליו שירותי הענן המוצעים ללקוחותיה, כך שהלקוחות הישראלים יוכלו ליהנות מיתרונותיה של Rackspace הבינלאומית, בנוחות של קניית השירותים בישראל, מול ספק מקומי ובליווי מקצועי מלא של אנשי המקצוע בבזק בינלאומי. 

בנוסף, בזק בינלאומי, תקדם את פתרונות ענן מנוהלים של Rackspace שיכולים להיות ממוקמים בדאטה סנטר של בזק בינלאומי או אצל הלקוח.

מוטי אלמליח, מנכ"ל בזק בינלאומי, מסר: "שיתוף-הפעולה עם Rackspace מציב סטנדרט חדש של חדשנות ושירות בכל הנוגע לשירותי הענן לעסקים בישראל. אנו מאמינים שהוא עונה על צורך שזיהינו אצל לקוחות ישראליים השואפים להרחיב ולשדרג את ניהול המידע של הארגון בענן מנוהל בינלאומי, אך באותה עת הם רוצים להמשיך וליהנות משירות של ספק מקומי מוכר. אנו מודים על האמון שנתנה בנו הנהלת Rackspace ובטוחים כי שיתוף-הפעולה הנוכחי, יביא איתו בשורה אמיתית לשוק ה-IT הישראלי".