סיפור מהאגדות: זכה בגן עדן פרטי תמורת סכום של 140 שקל

אתר נופש פעיל אשר מייצר הכנסה שנתית גבוהה וממוקם על אי טרופי יפייפה נמסר לזוכה אלמוני תמורת סכום סמלי של 140 שקלים: צפו בסיפור יוצא הדופן שעורר השבוע הדים ברשת

הגרלה לזכייה באי, אוסטרליה, מיקרונזיה, הגרלות  island of Kosrae/ צילום: וידאו
הגרלה לזכייה באי, אוסטרליה, מיקרונזיה, הגרלות island of Kosrae/ צילום: וידאו

תמורת סכום סמלי של 49 דולר אוסטרלי, כלומר כ-140 שקלים, אדם מאוסטרליה זכה באי טרופי משלו. נשמע לכם כמו מתיחה? הזוכה המאושר, העונה לשם ג'ושוע, זכה באי קוס-ראי שבמיקרונזיה מקום כל כך קטן ומרוחק שבקושי ניתן לאתר אותו על מפת העולם.

זה האי כפי שאתם יכולים לראות ומתגוררים בו כששת אלפים וחמש מאות תושבים והוא חלק משרשרת איים המהווים יחד את הפדרציה של מיקרונזיה.

ג'ושוע, שנחשף רק בשמו הפרטי, זכה באי לאחר שזוג אוסטרלי בשם דאג וסאלי באייץ החליטו למכור את גן העדן הטרופי בו התגוררו במשך 20 שנה בדרך מקורית. במקום מכירה פומבית משמימה או משרד תיווך, הזוג הצבעוני החליט למסור את האי שלהם בהגרלה אינטרנטית בתקווה שכך ישנו את חייו של אדם זר. כן, שמעתם נכון, הם החליטו להגריל אתר נופש שלם בהגרלה.

אתר הנופש עצמו כולל שישה עשר חדרי נופש, מועדון צלילה וגלישה, וילה פרטית עם ארבעה חדרים ובריכה פרטית, חמש מכוניות להשכרה, טנדר, ושני מיניבוסים. על פי בני הזוג הוא מייצר הכנסה שנתית של מאה אלף דולר אוסטרלי בשנה.

ההגרלה הוכרזה באפריל האחרון באמצעות אתר האינטרנט וערוץ היו טיוב של אתר הנופש, אשר עודד אנשים מכל רחבי העולם לרכוש כרטיס הגרלה שיעניק להם את האפשרות פשוט לעזוב את הכול ולהתגורר באי טרופי.

הזוכה המאושר כאמור הוכרז בעשרים ושישה ביולי, לאחר שהכרטיס שלו נבחר מתוך חמישים וחמישה אלף הכרטיסים שנמכרו באתר. במילים אחרות אם תרצו ההכנסות של הזוג האוסטרלי הסתכמו בשני מיליון ושש מאות אלף דולר אוסטרלי, שהם כשבעה וחצי מיליון שקלים. כשנשאלו מדוע בחרו להגריל את גן העדן הטרופי שלהם, דאג וסאלי ענו כי הם רצו להגשים חלום עבור אדם פשוט, הדומה להם, במקום למכור את האי הקסום לאיזה מיליונר.