ניודי סלולר: הוט מובייל מוסיפה 8,600 מנויים חדשים ביולי

גולן טלקום מצמצמת נטישה בעקבות הסכם ההפצה עם קרביץ ומאבדת 4,200 מנויים ■ פלאפון וסלקום מאבדות כ-2,300 ו-2,400 מנויים נטו (בהתאמה) ופרטנר מאבדת כ-2,900 מנויים

 

 

הוט מובייל רושמת בחודש יולי הצטרפות של 8,600 מנויים חדשים נטו (הנתונים מתייחסים לסוף השבוע כך שסביר להניח שהיום יצטרפו לחברה עוד כ-400 מנויים חדשים שזה פחות או יותר ממוצע הגיוסים ביום בממוצע). הוט מובייל, על פי נתוני הניידות ביולי, ממשיכה במגמת הצמיחה והיא היחידה מבין המפעילים שנמצאת בגיוס חיובי, למעט המפעילים הווירטואליים שצומחים באיטיות.

גולן טלקום הצליחה בחודש יולי לצמצם במעט את נטישת מנויים שלה בעקבות חתימת הסכם ההפצה עם רשת קרביץ, והיא איבדה בסך הכל 4,200 מנויים (נתון שצפוי שיגדל במעט בהמשך היום). גולן גם "רגועה" יחסית מבחינת מבצעים ונמצאת בצומת של אי ודאות לגבי עתידה ולכן היא במגמת היחלשות באופן כללי.

בקרב המפעילות הוותיקות התמונה ממשיכה להיות עגומה ושלושתן ממשיכות החודש לאבד מנויים. פלאפון  וסלקום מאבדות ביולי סדר גודל של 2,300 ו-2,400 מנויים נטו (בהתאמה) ופרטנר מאבדת כ-2,900. אמנם לא מדובר במספרים משמעותיים, אבל במצטבר איבוד המנויים חודש אחר חודש מעיד על כך שהמגמה היא של איבוד מנויים לטובת מתחרים חדשים ויותר זולים.

חלק מהחברות פועלות בצורה נמרצת מתחת לקו, כלומר דרך משווקים עצמאיים, ולכן המחירים שהן מוכרות בצורה רשמית לא משקפים באופן מלא את מצבן כי דרך המשווקים הן מוכרות יותר בזול בעשרות אחוזים.

לעומת הוותיקות, בקרב המפעילות הווירטואליות חברת טלזר 019 ממשיכה לעשות עבודה רצינית ומגייסת גם החודש למעלה מ-2,200 מנויים נטו. רמי לוי מסיים עם 800 מנויים חדשים נטו.