אמיר הספרי במו"מ על הצטרפות לדרורי-ארועטי

הספרי משמש כמנהל הקריאייטיב של פובליסיס ישראל שצפוי להיסגר

ההשלכות של הסגירה הצפויה של משרד הפרסום פובליסיס יוצרות השלכות גם על כוח האדם: ל"גלובס" נודע כי אמיר הספרי, מי ששימש כמנהל הקריאייטיב של פובליסיס ישראל, במו"מ מתקדם על מינויו כמנהל קריאייטיב ראשי במשרד הפרסום דרורי-ארועטי-ברמן.

המשרד, שעבר בשנתיים האחרונות טלטלות לא פשוטות, איבד לפני חודשים ספורים את מי שהיה מנהל הקריאייטיב שלו שחר פילר, שעזב לטובת תפקיד מנהל קריאייטיב בפרסום אברהם לצידו של עידן זמיר.

הספרי הצטרף לפובליסיס מעט לאחר מינויו של ארי מלמוד למנכ"ל המשרד. במקור אמורים היו להיות במשרד שתי קבוצות שכל אחת מהן מנוהלת ע"י איש קריאייטיב בכיר. הספרי הופקד על אחת ואיש הקריאייטיב בן סבר הופקד על אחר. אבל לאחר תקופה לא ארוכה החליט סבר לעזוב לטובת תפקיד מנהל קריאייטיב ראשי במשרד ענבר-מרחב והספרי נותר מנהל יחיד. עתה כאמור צפוי המשרד להיסגר.

קודם לתפקידו בפובליסיס עסק הספרי כמה שנים בכתיבת סרטים, בימוי ומשחק ולפני כן שימש כמנהל קריאייטיב בגיתם BBDO. גיתם מחזיקה במניות בדרורי שלומי.

כאמור דרורי-ארועטי-ברמן עבר בחודשים האחרונים טלטלות לא פשוטות שכללו חילופי מנהלים ואובדן תקציבים. בנובמבר 2014 סיכמו דרורי-שלומי וארועטי-ברמן GPS על מיזוג ביניהם, וזאת לאחר שבועות ארוכים של משא ומתן. קדמו לכך ניסיונות שונים ומגוונים של כל משרד בפני עצמו לעסקאות מיזוג עם גופים אחרים.

מהנהלת דרורי שלומי נמסר בתגובה כי "הדברים נבחנים אבל קיימת היתכנות נמוכה שיקרו".