"שרוטונים" נכנסים לעולם המרצ'נדייז עם יומן לתלמיד

החברה, הנצפית ביותר ביוטיוב ישראל, שצברה כבר יותר מ-200 מיליון צפיות, תוסיף ליומן אפליקציה שישודרו בה סרטוני תלת-ממד ופרסומות

סרטון של "שרוטונים" / צילום מסך
סרטון של "שרוטונים" / צילום מסך

סוכנות הקריאייטיב קונטנט "שרוטונים" יוצאת מתוך עולם האינטרנט ועושה צעד ראשון לתוך עולם המרצ'נדייז באופליין. יריית הפתיחה היא יומן תלמיד המשולב במציאות רבודה. עם סריקה של היומן תיפתח אפליקציה המאפשרת לצפות ביומן בתוכן הכולל של השרוטונים - כ-450 סרטים שנעשו עד היום ובפרסומות מתקדמות המשלבות לא רק תלת-ממד אלא גם ביצוע פעילויות שיווקיות. כך, ביומן משולבות פרסומות לרשת ההמבורגרים אגאדיר. הפרסומת מופיעה ביומן, אך ברגע שהיא מצולמת באפליקציית jumpr נראים המוצרים יוצאים מתוך היומן לרבות האפשרות לבצע הזמנה מיידית של ארוחה.

כיאה ליומן נוער משולבים בו תכנים של דמויות אהובות על קהל היעד כמו אורי חזקיה, נועה פילטר ואשלי בקשי, והתכנים המשודרים באמצעותו יתעדכנו לפי פעילות הכוכב. כך, אם בקשי מעלה סרטון חדש ליוטיוב אפשר יהיה לצפות בו ביומן. בין החברות שרכשו מדיה ביומן - קרליין, ערוץ זום, יונייטד קינג, קליק ואגדיר.

שרוטונים היא החברה הנצפית ביותר ביוטיוב ישראל, עם למעלה מ-200 מיליון צפיות. ליומן אוירו מיטב כוכבי הילדים הגדולים ששובצו בימי ההולדת שלהם ובימים המאפיינים אותם. בין השאר ניתן למצוא את עומר דרור, נועה קירל, דורון ביטון וקטריקס, גיא הוכמן, טל מוסרי, סקאזי, אורי חזקיה, עמית פרקש, עומרי כספי ושגיא ביטבוקס.

"אנחנו עומדים להיכנס לכל העולם של מרצ'נדייז", אומר שחר בר דוד, מנכ"ל שרוטונים. "אנחנו בעיצומו של תהליך בניית פלטפורמות שמשלבות פרסונליזציה במוצרים עם חיבור לדיגיטל. זה מתחיל ביומן, אבל צפויים בהמשך מוצרים כמו כוסות ומדבקות לעוגה".