צפו: 3 אפליקציות ישראליות נוחות במיוחד להזמנת חופשה

סוכני הנסיעות מבינים שכדי לבלוט בתחום שבו פועלים אינספור אתרים ואפליקציות, עליהם להציע משהו מעבר, כשהטרנד החם היום הוא פרסונליזציה וייעול בחיפוש

צ'ק אין, תיירות, אפליקציית הנסיעות הטובה בעולם על פי אפל   Hopper / צילום: וידאו
צ'ק אין, תיירות, אפליקציית הנסיעות הטובה בעולם על פי אפל Hopper / צילום: וידאו

חברות התעופה וסוכני הנסיעות מבינים שכדי ללכוד את לב הצרכן הישראלי דרך אינספור האתרים והאפליקציות בתחום התיירות, עליהם להציע משהו שהוא מעבר - מנוע חיפוש ידידותי ומותאם אישית, דילים טובים ונוחות שימוש.

נסקור הפעם 3 אתרים שעברו שדרוג ומתיחת פנים. נתחיל בישראייר, שהשיקה אתר מיוחד למכשירי הסמראטפון, והוא מה שנקראה ת'כלסי, כלומר חותר ישר לשורה התחתונה: הצרכן מוזמן להקליד לאן הוא רוצה לטוס - כלומר האם בארץ או לחו"ל, מתי - האם במועד מסוים או שהוא גמיש, לאן הוא רוצה לטוס - כשגם כאן גמישות היא אופציה, ומהו הרכב הנוסעים. אפשר גם להכניס תקציב רצוי לאדם, ובהתאם לכך תתקבלנה הצעות רלוונטיות. הפלטפורמה יעילה ונוחה בעיקר מאחר שאין צורך להוריד אפליקציה כדי לקבל את המידע.

גם האפליקציה "חוליו" לטיסות של הרגע האחרון יוצאת מגבולות הסלולר למחשב, עם אתר אינטרנט חדש שבדומה לאפליקציה מציע הצעות לחופשה ברגע האחרון. באתר ניתן לבצע סינון לפי רף מחיר של עד 200 דולר או מעל ובחירה לפי מועד רצוי לחופשה. לאחר מכן ניתן לבצע הזמנה בפשטות וביעילות. "חוליו" הכניסה לשורותיה גם פרזנטור בדמות יתוש או יתושה ורדרדה על רעיון "העקיצה קטנה לחו"ל".

ולבסוף, מנוע השוואת המחירים טראווליסט השיק אפליקציה חדשה שכוללת אלטרנטיבות חיפוש מגוונות שיאפשרו למצוא את החופשה המתאימה ביותר לצורכיכם - על בסיס תקציב בלבד, על בסיס יעד או מועד וכדומה. עוד מציעה האפליקציה שריון מקום בטיסה עוד לפני ההזמנה וקבלת עדכונים המתריעים על ירידת מחיר ביעדים שאליהם חיפשתם טיסה.