Insert, המייעלת שימוש באפליקציות מובייל, גייסה 10 מיליון ד'

את הגיוס הנוכחי הובילה קרן Battery ונצ'רס, והשתתפו בו שלמה קרמר, מיקי בודאי וראקש לונקר ההודי ■ מאז הקמתה, השלימה Insert גיוס של 15 מיליון דולר

שחר קמיניץ / צילום: תמר מצפי
שחר קמיניץ / צילום: תמר מצפי

מסתבר ששלמה קרמר ועמיתיו להקמת כמה מחברות אבטחת המידע המובילות בישראל מרשים לעצמם לסטות משוק זה ולהשקיע בחברות שעושות דברים אחרים מלבד אבטחת מידע.

הדוגמה הנוכחית היא Insert שגייסה 10 מיליון דולר והשלימה מאז הקמתה גיוס של 15 מיליון דולר. את הגיוס הנוכחי הובילה קרן Battery ונצ'רס, והשתתפו בו המשקיעים הקיימים: קרמר, מיקי בודאי (שותפו של קרמר להקמת טרסטיר שנמכרה ל-IBM) וראקש לונקר ההודי שהיה נשיא טראסטיר, עד שנמכרה.

ומה בדיוק עושה Insert? החברה "מציעה קטלוג של כלים שאותם יכול איש שיווק להכניס לאפליקציית המובייל הקיימת שלו תוך דקות, ללא כל פיתוח ומבלי לעבור תהליך אישור מחדש בחנות האפליקציות", נכתב בהודעת החברה. "המיקוד של המוצר הוא בהעצמת נאמנות המשתמשים לאורך זמן וגידול ההכנסות מהאפליקציה. הכלים המוצעים על ידי החברה מאפשרים לבעל האפליקציה להתאים את התקשורת עם המשתמש על בסיס מאפייניו האישיים וכן התנהגותו באפליקציה בעבר ובזמן אמת".

לדברי שחר קמיניץ, מייסד ומנכ"ל החברה, "אנשי שיווק מתמודדים יום יום עם חוסר הגמישות של אפליקציות מובייל, וחודשים ארוכים חולפים עד שהם מצליחים ליישם את רעיונותיהם באפליקציה ולהביאם בפני משתמשי הקצה. הפלטפורמה של Insert מעבירה את השליטה לידי אנשי השיווק ומאפשרת להם להוסיף ולעדכן שלל יכולות באפליקציה באופן עצמאי, ללא מעורבות של איש פיתוח. המוצר מספק גם כלי ניתוח המאפשרים לאיש השיווק לשפר באופן מתמיד את ביצועי האפליקציה".

הפתרון של החברה נמצא כבר בשימוש של בנקים וקמעונאים גדולים בעולם, ביניהם בנק ברקליס הבריטי. "ברקליס מציע את חוויית בנקאות המובייל המובילה בבריטניה ליותר מ-5 מיליון לקוחות. היכולת לספק חוויה דיגיטלית מותאמת אישית, דינמית ורלוונטית לצרכים המשתנים ותחומי העניין של לקוחותינו היא קריטית עבורנו", מעיד רמקי סנקרנריין, דירקטור ניהול מוצר בבנקאות הדיגיטלית של ברקליס.

"הפתרון של Insert ייחודי בשוק באופן שבו הוא תומך בצרכינו, ואנחנו מצפים שהטכנולוגיה החדשנית שלהם לשיווק מותאם אישית באפליקציות תגדיל באופן ניכר את השימוש שעושים הלקוחות באפליקציה הבנקאית שלנו".