נס תספק שירותי מחשוב לנתיבי ישראל ב-15 מיליון ש' בשנה

נס זכתה במכרז של חברת נתיבי ישראל, והיא תספק ב-5 השנים הקרובות שירותים הכוללים יישומי SAP, פיתוח יישומי מיקרוסופט, שירותי BI, פתרונות אינטרנט, מוקד תמיכה, הדרכות ובדיקות

חברת נס תספק שירותי מחשוב לחברת נתיבי ישראל (לשעבר מע"צ) בחוזה ל-5 שנים בהיקף 15 מיליון שקל לשנה. נס זכתה במכרז של החברה, ובמסגרתו תספק שירותים הכוללים יישומי SAP, פיתוח יישומי מיקרוסופט (SharePoint, Dot.Net), שירותי BI של חברת QlikView, פתרונות אינטרנט, מוקד תמיכה, הדרכות ובדיקות.

נינה גיספאן, מנהלת מערכות המידע של נתיבי ישראל: "ערכנו מכרז מקיף על מנת לבחור ספק מחשוב ראוי ואנו שמחים על בחירתה של נס. מערכות המחשוב בארגון מהוות נדבך מרכזי בפעילות העסקית של החברה. רוב פעילות הפיתוח והתחזוקה של מערכות אלו נעשית במתכונת של מיקור חוץ במסגרת מכרז זה ועל כן חשוב היה לנו לבחור בספק מחשוב שיוכל לספק, לא רק כח אדם מקצועי אלא גם מעטפת מקצועית רחבה".

גיא דנציג, משנה למנכ"ל נס: "אנו גאים בזכייה במכרז יוקרתי זה עבור חברת נתיבי ישראל. זכייה זו מוכיחה פעם נוספת כי נס הנה ספקית שירותי ערך מוסף המובילה בישראל בתחומי ה-SAP, BI, ההדרכות, הבדיקות ופיתוח יישומים. אנו בנס מעניקים מענה שלם בעולמות אלה ללקוח, בשל המומחיות הרבה והנסיון העצום שצברנו בפרויקטים מורכבים וחדשניים למגוון עצום של לקוחות בישראל".