טוניק מצלם את חולדאי, מדוע הקהל לא חייך בכנס השיווק לצעירים?

וגם: מי עשה השבוע כבוד לסטארט-אפים ולפינטק המקומי? והאנרגיה הישראלית של ריצ'רד גיר

ארל טוניק, רון חולדאי וספנסר טוניק / צילום: ענת מוסברג
ארל טוניק, רון חולדאי וספנסר טוניק / צילום: ענת מוסברג

מדוע הקהל לא חייך בכנס השיווק לצעירים?

וגם: מי הגיעו ללמוד איך עובד הראש של בני הנוער

איגוד השיווק הישראלי קיים אתמול (ג') יחד עם משרד הפרסום teenk כנס שכולו מוקדש לשיווק לנוער ולצעירים. את הכנס, שהתקיים ברידינג 3 בנמל תל אביב, פתחו מנכ"לית האיגוד תלמה בירו ויניב ויצמן, מנכ"ל teenk.

במבקשים להבין את הראש הצעיר: רבקה קהת מגוגל ישראל; נתי יעקבי, מנכ"ל יפעת; עידו פרידמן, סמנכ"ל שיווק דומינו'ס פיצה; מיכאל רוט, סמנכ"ל שיווק דואר ישראל; נטלי זיו, דוברת איביי ישראל ואלעד גולדנברג, מנהל הפעילות העסקית של החברה; סופי מילניק מאאוטבריין; ח"כ יפעת שאשא ביטון, יו"ר הוועדה לזכויות הילד, שהגיעה כנציגת הרגולטור.

אחד מאורחי הכבוד בכנס, היה מומחה המיתוג ג'והרי ואן דר ברג. את הרצאותיו בעולם נוהג המומחה ללוות במסכות אימוג'י שונות, אותן הוא מחלק לקהל ובאמצעותן הוא מבקש לקבל תשובות ומענה לשאלותיו. רעיון יפה, אלא שהפעם הוא לא צלח. ואן דר ברג אמנם זכר לשלוח את המסכות לישראל, אולם המכס הישראלי החרים אותן, ולא נעתר להפצרות לשחרר אותן בזמן להרצאה.

תלמה בירו, ג'והרי ואן דר ברג,  ניב ויצמן / צילום: אייל יוסף
 תלמה בירו, ג'והרי ואן דר ברג, ניב ויצמן / צילום: אייל יוסף

הולך בטל לפינטק

מי עשה השבוע כבוד לסטארט-אפים ולפינטק המקומי?

לא רק ראש הממשלה, בנימין נתניהו נפגש השבוע עם קסאבייה בטל, ראש ממשלת לוקסמבורג, שביקר בישראל. במסגרת סיוריו ומפגשיו, הגיעו בטל ופמלייתו ביום שני בערב, גם לבורסה לני"ע בתל-אביב, שם נערך לכבודו אירוע חגיגי בחממת הפינטק The Floor. הסיבה - כך על פי בטל - הערכתו הרבה לצמיחת תחום הפינטק הישראלי.

בטל פגש במקום את מקימי החממה, אבי כהן, גיל דבורה ומשה כהן, ואורחיהם. הוא אף הכריז בו במקום על שיתופי פעולה בין הסטארט-אפים המקומיים שבחממה לחממת הפינטק הייעודית שתיפתח בקרוב בלוקסמבורג.

אבי כהן, קסאבייה בטל, גיל דבורה ומשה כהן /  צילום: Luxembourg For Finance
 אבי כהן, קסאבייה בטל, גיל דבורה ומשה כהן / צילום: Luxembourg For Finance

פגישת מחזור בצומת

מתי הבין גדעון עמיחי שהוא ניו-יורקי?

מבחר אנשי פרסום ואף כמה אנשי עסקים הגיעו השבוע לסניף צומת ספרים בדיזינגוף סנטר, כדי לשמוע ממקור ראשון פרטים על תהליך כתיבת ספרו של הפרסומאי גדעון עמיחי "נו נו נו נו נו נו נו יס". האירוע האינטימי הזכיר במהרה מפגש מחזור, זאת לאחר שרבים מהמשרד המיתולוגי "שלמור, אבנון עמיחי", הגיעו למקום. עמיחי, שחי בשנים האחרונות בניו-יורק, אמר לנוכחים שהוא הפנים שהוא כבר לגמרי ניו-יורקי, כשהבין שהוא לא מבקר בטיימס סקוור ובשדרה החמישית.

בעומדים בתור לקבל חתימה: המארח, אבי שומר, מנכ"ל צומת ספרים; פרופ' רון שחר, דיקן ביה"ס למנהל עסקים במרכז הבינתחומי; יוסי קלפטר, נשיא אוניברסיטת תל-אביב; ג'ק בר, מנכ"ל טמפו ויואש בן אליעזר המשנה למנכ"ל; דוד טרטקובר; איש העסקים והשגריר לשעבר דני גילרמן; הפרסומאים יוסי ארועטי, יגאל שמיר, שמואל ורשבסקי; השותף לשעבר רמי שלמור ואחרים.

גילרמן, עמיחי ושומר / צילום: חן מיקא
 גילרמן, עמיחי ושומר / צילום: חן מיקא

האנרגיה הישראלית של ריצ'רד גיר

גדעון תדמור, לשעבר יו"ר דלק קידוחים, צעד על השטיח האדום

גדעון תדמור, לשעבר יו"ר דלק קידוחים, קוצר הצלחה בטורנטו, בין היתר הודות לאנרגיה ולכישרון של ריצ'רד גיר. אתמול (ג'), הוקרנה בפסטיבל הסרטים של טורנטו בכורת סרטו החדש של הבמאי המוערך יוסף סידר, בכיכובם של גיר והשחקן הישראלי ליאור אשכנזי, וזכתה לשבחי הקהל והמבקרים.

כפי שפורסם באחרונה ב"גלובס", הסרט, "נורמן: עלייתו המתונה ונפילתו התלולה של מאכער ניו יורקי", או בקיצור - "נורמן", מומן והופק על ידי חברת ההפקות שייסד תדמור, הנושאת את שמו.

כאמור, אתמול, פסע תדמור, אחד האבות הגאים של הסרט, בפסטיבל על השטיח האדום המסורתי יחד עם סידר, אשכנזי וגיר, ויש המאמינים שלאור הביקורות הנוכחיות, יכול להיות שבקרוב נראה אותו גם בטקס האוסקר.

עוד נכחו בפסטיבל, המפיקים הנוספים דוד מנדיל, אייל רימון, אורן מוברמן, מירנדה ביילי, יואב אברמוביץ' והצלם ירון שרף.

תדמור, חשוב להזכיר, לא זנח לגמרי את תחום האנרגיה. במקביל לעסקי המסך הגדול, הוא מכהן היום גם כיו"ר חברת הגז-נפט הפרטית נאוויטס פטרוליום.

רק בחודש בפברואר הודיע מי שהיה מזוהה עם תגליות הגז של קבוצת דלק - "ים תטיס", "תמר" ו"לוויתן" - על פרישתו מדלק קידוחים.

"נורמן", שכתב וביים סידר, מספר על נורמן אופנהיימר, עסקן יהודי ניו יורקי, "בחשן" מיומן, שמתיידד עם פוליטיקאי ישראלי צעיר ברגע של בדידות.

כעבור שלוש שנים הפוליטיקאי נבחר לראשות ממשלת ישראל, וחייו של נורמן משתנים.

לאקרנים בישראל אמור הסרט להגיע במהלך שנת 2017.

טוניק מצלם את חולדאי

כמה עולה יצירה של אמן צילומי העירום?

ספנסר טוניק, האמן והצלם האמריקאי המזוהה בעיקר עם צילומי העירום ההמוניים שלו, ניצל את פרויקט הצילום החדש שלו בים המלח, גם לכמה מפגשים ולפתיחת תערוכת הבכורה שלו בארץ הקודש.

אמש, נפתחה בגלריית פרויקט "רביעיית פלורנטין" שבבעלות חברת הנדל"ן YBOX תערוכה, בה מוצגות מבחר מעבודותיו הבינלאומיות. במתרשמים: משפחתו של טוניק החיה בארץ ואביו ארל; רון חולדאי, ראש עיריית תל-אביב; יעקב גורסד, בעלי YBOX; חנה פרי-זן, יו"רית פעילים; האדריכל אילן פיבקו; נדב פלטי, מנכ"ל דורי מדיה; אלון ובמן, ממייסדי מלנוקס; תמר צ'חנובר, שותפה בקרן אתגר; אשת התקשורת אושרת קוטלר, איש העסקים והיזם ארי פרוכטר שגם הביא את טוניק ארצה; האוצרת קרן בר גיל ואחרים.

קודם לאירוע, הספיק טוניק לקפוץ למסעדת מאפו של השף ניר צוק במלון פרימה סיטי, שם נפגש עם אבי דור, מנכ"ל רשת פרימה ועם בעליה מארק מוסקוביץ'.

למתעניינים: מחירי העבודות הנמכרות בתערוכה נעים בין 10,000 לבין 18,000 דולר לתמונה.

ארל טוניק, רון חולדאי וספנסר טוניק / צילום: ענת מוסברג
 ארל טוניק, רון חולדאי וספנסר טוניק / צילום: ענת מוסברג