עם פטנט שיתחרה בוואטסאפ: גוגל נכנסת לתחום המסרונים

גוגל מציגה אפליקציית מסרונים חדשה בשם Allo שמיועדת גם למכשירי אנדרואיד וגם למכשירי אפל וכוללת את שלל הפיצ'רים שקיימים כבר בוואטסאפ לצד פיצ'ר חדש בשם Smart Replies שיתאים את עצמו למשתמש

שירות מסרונים מיידים של גוגל, Google Allo /  צילום: וידאו
שירות מסרונים מיידים של גוגל, Google Allo / צילום: וידאו

בניסיון להתחרות באפליקציית המסרונים הפופולרית וואטסאפ ובשירות מסנג'ר של פייסבוק, גוגל משיקה את Allo - אפליקציית מסרונים מבוססת בינה מלכותית למכשירי אנדרואיד ו-iOS.

האפליקציה משלבת את יכולות הניבוי והחיפוש המתקדמות של גוגל עם פיצ'ר חדש של עזרה בהתאמה אישית. במבט ראשון Allo דומה לאפליקציות מסרונים אחרות. ההרשמה היא באמצעות מספר הטלפון ואחרי שזהות המשתמש נבדקת, האפליקציה סורקת את פנקס הכתובות שלו על מנת למצוא אנשים אחרים שעושים בה שימוש. בנוסף לכתיבת הודעות טקסט, תוכלו לשלוח הודעות קוליות, לשלוח תמונות, לשתף מפה המסמנת את מיקומכם ולשלוח אימוג'ים.

כל הפיצ'רים האלה קיימים כאמור כבר בוואטסאפ. מה שמייחד את Allo הוא השימוש ב-Google Assistant, עוזר השיחה שגוגל מתכננת לשלב במוצרים צרכניים נוספים שלה. אחד הפיצ'רים, שנקרא Smart Replies, יציע לכם מילים ומשפטים לפני שאתם מתחילים להקליט. כך לדוגמא, אם מישהו שואל איך היה סוף השבוע, האפליקציה עשויה להציע את התשובה, "היה טוב" או "כיף". מה שמרשים עוד יותר הוא העובדה שגוגל שילבה את הפיצ'ר הזה עם יכולות זיהוי התמונות, כך שהאפליקציה יכולה להציע תשובות שנשלחות במסגרת ההתכתבות. בנוסף תוכלו לבקש מהאפליקציה לחשב בעיות חשבוניות או לענות על שאלות כלליות. בכל מקרה, נראה כי אחת המטרות העיקריות של גוגל במהלך הזה היא לחשוף את היכולות המרשימות של ה- Google Assistant.