אחרי יעקב אילון: גם אורן נהרי מצטרף לוואלה! NEWS

נהרי ישמש כפרשן בכיר בנושאי חוץ ויוביל את דסק חדשות החוץ של האתר ■ בשבוע שעבר הודיעו בוואלה על הצטרפותו של מגיש "מבט", יעקב אילון

אתר וואלה! NEWS הודיע הערב (שבת) באופן רשמי כי אורן נהרי, עורך חדשות החוץ של ערוץ 1, מצטרף לשורותיו. על-פי ההודעה, נהרי "ישמש כפרשן בכיר בנושאי חוץ ויוביל את דסק חדשות החוץ של האתר".

נהרי ימשיך ללוות את הבחירות בארה"ב בערוץ הראשון, ורק אחריהן יעזוב.

נהרי עבד במשך יותר מ-30 שנה ברשות השידור, ונטל חלק, ערך והגיש תוכניות טלוויזיה ורדיו כמו "רואים עולם" ו"גלובוס" בערוץ הראשון ו"השעה הבינלאומית" ו"הכול דיבורים" ברשת ב' בקול ישראל.

בשבוע שעבר הודיעו בוואלה! NEWS כי מגיש "מבט", יעקב אילון, יצטרף אף הוא לאתר וישמש כמגיש הראשי שלו וכראש מערכת שידורי החדשות. מעברם של שני הבכירים הללו מגיע על רקע סגירתה המיועדת של רשות השידור ופתיחתו של תאגיד השידור הציבורי החדש בשליש הראשון של 2017. גם אילון וגם נהרי ניהלו מגעים ברמה מסוימת מול התאגיד, אך לא הגיעו להבנות בעניין.

נהרי מסר הערב: "אני שמח להצטרף לוואלה! NEWS ולהיות חלק מחוד החנית של עשייה עיתונאית במיטבה בפלטפורמה משמעותית ומובילה זו. אני מצטרף לצוות מוכשר של עורכים, כתבים ומגישים, שיחד משנים את הדרך שבה חדשות מועברות ונצרכות בישראל".

מנכ"ל וואלה! NEWS, אילן ישועה, מסר: "אני שמח על החלטתו של אורן נהרי להצטרף כעורך חדשות החוץ של וואלה! NEWS. מדובר באחד מהעיתונאים הבכירים והמוערכים ביותר בישראל, והצטרפותו היא חלק ממהלך כולל להבטחת המשך המובילות של וואלה בתחום החדשות".