דיווח בארה"ב: טראמפ ערך מסיבות מין עם קטינות וסמים

הפרשה שתחסל סופית את סיכוייו של המועמד הרפובליקני? ב"דיילי ביסט" פורסמה עדותם של שני גברים שהשתתפו במסיבות מין שערך לכאורה טראמפ בשנות ה-90

דונלד טראמפ / צילום: רויטרס
דונלד טראמפ / צילום: רויטרס

מסיבות החשק שיחסלו את טראמפ? אחרי ההאשמות של נשים לפיהן הטריד אותן מינית, המועמד הרפובליקני מוסיף להסתבך - והפעם מדובר בפרשה חמורה אפילו יותר. באתר ה"דיילי ביסט" דווח הבוקר (ג') כי דונלד טראמפ נהג לערוך מסיבות מין בהן התארחו דוגמניות צעירות למדי - חלקן קטינות, בהן נעשה שימוש פומבי בסמים קשים, בין היתר בקוקאין.

שני גברים שנהגו להתארח באחת המסיבות הללו שערך טראמפ לכאורה בשנות ה-90 במלון "פלאזה" במנהטן שהיה בבעלותו, אליהן הגיעו חבריו העשירים של איל ההון שנהגו לפקוד דרך קבע את בתי הקזינו שלו, מעידים כי במסיבות הללו נעשה שימוש בסמים - וכי דוגמניות צעירות "הועברו" ממשתתף אחד לאחר.

אותם שני גברים, צלם אופנה ודוגמן, מספרים כי טראמפ נהג לשריין חדרים במלון עבור חבריו שהגיעו לבלות במסיבות שערך, ואלה נהגו לבלות עם הבנות, חלקן קטינות, בחדרי המלון כשהם משתמשים בקוקאין ומקיימים יחסי מין עמן.

בתוך כך, ה"ניו-יורק טיימס" פרסם אמש את הרשימה המלאה של "281 האנשים, המקומות והדברים" שטראמפ העליב טוויטר מאז הכריז על מועמדותו ביוני אשתקד. בין הנכללים ברשימה הארוכה לא רק יריביו הפוליטיים, אלא גם עיתונאים, תוכניות טלוויזיה וסלבריטאים כמו אלק בולדווין, וופי גולדברג, ניל יאנג וג'ון אוליבר - ואפילו רשת הכלבו "מייסיז", שנפלה קורבן לגידופיו.