שילם לפרטנר 25 אלף שקל - וקיבל כיסוי מפלסטיק

במסגרת ההרשמה המוקדמת, שילם הלקוח 25 אלף שקל עבור 5 מכשירי אייפון 7 פלוס ■ פרטנר שלחה בטעות כיסוי מפלסטיק במקום מכשירי האייפון ■ פרטנר: ההזמנה של הלקוח בוטלה מסיבה טכנית

אייפון 7 ו–AirPods,  כפי שהוצגו אמש (ד')  / צילום: רויטרס
אייפון 7 ו–AirPods, כפי שהוצגו אמש (ד') / צילום: רויטרס

לקוח פרטנרשהזמין 5 מכשירי אייפון חדשים ב-25 אלף שקל, קיבל בתמורה כיסוי מפלסטיק. הלקוח, שמוגדר כלקוח עסקי כבר כמה שנים בפרטנר, הזמין בהרשמה מוקדמת 5 מכשירים חדשים מדגם אייפון 7 פלוס ושילם עבורם בכרטיס אשראי, כדי שיוכל לקבלם ביום הראשון להשקה.

לאחר שהמכשירים לא הגיעו ובעקבות בירורים, התברר ללקוח כי פרטנר שלחה לו בטעות כיסויים מפלסטיק במקום חמשת המכשירים. כמה וכמה שיחות מול מוקד שירות הלקוחות בפרטנר גילו ללקוח כי הוא אינו לבד, וכי ישנם לקוחות רבים שלא קיבלו את המכשירים שלהם, אף שנרשמו בהרשמה המוקדמת.

בעקבות פניית "גלובס" נערכו שיחות עם הלקוח, תוך שנעשים מאמצים לפצותו ולשכנע אותו להישאר כלקוח ולא לבטל את העסקה. לדבריו, עד היום, שבוע לאחר ההשקה ולמרות התקלה, הוא טרם קיבל את המכשירים.

נדגיש כי לאור הביקוש הרב למכשיר, לא מופרך להניח כי יתגלו תקלות במשלוחים, בעיכובים בזמני אספקה וכדומה, אך זו הסיבה שבדיוק בשבילה יש הרשמה מוקדמת, כדי שלקוחות לא יצטרכו לחכות בתור ויוכלו לקבל את המכשיר מיד עם השקתו, ישירות לביתם. 

 

מפרטנר נמסר בתגובה כי "במסגרת ההרשמה המוקדמת לרכישת סדרת מכשירי אייפון 7, בוצעו אלפי הזמנות. ההזמנה של הלקוח המדובר בוטלה מסיבה טכנית. הלקוח לא חויב עבור המכשירים שהזמין, ולאחר שהתבררה התקלה, נציג החברה יצר עמו קשר להשלמת העסקה ולתיאום שליחות ללא עלות".