עיתון של אדלסון בלאס וגאס: טראמפ – או סופה של אמריקה

בעל הטור אלין רוט: אם טראמפ לא יזכה, אף רפובליקאי לא יזכה, כי הילארי תפתח את הגבול למיליוני מהגרים שיצביעו לדמוקרטים לנצח ■ "תראו מה קורה בקליפורניה – אף רפובליקאי לא יכול להיבחר שם... המדינה הרוסה"

העיתון "לאס וגאס ריוויו ג'רנל", שנמצא בשליטת שלדון אדלסון ומשפחתו, קורא לאזרחי ארה"ב לבחור בדונלד טראמפ, המועמד הרפובליקאי לנשיאות, ומזהיר שיש רק שתי אופציות: "זה טראמפ או סופה של אמריקה".

מאמר פרי עטו של אלין רוט, בעל טור קבוע בעיתון, חוזה שורה ארוכה של אסונות שמצפה לארה"ב אם הילארי קלינטון, המועמדת הדמוקרטית, אכן תיבחר.

מבחינות רבות, המאמר הזה הוא ביטוי מזוקק להשקפת העולם של רבים מאוהדי טראמפ וחלק מרכיביו הם אבני היסוד של נאום בחירות טיפוסי של המיליארדר. אך הדגש החזק ביותר שלו מונח על הסכנה שצפויה לארה"ב מהצפה של "מיליוני מהגרים בלתי חוקיים", שיצביעו תמיד בעד הדמוקרטים. "זרים" רעים לאמריקה הוא המוטו של המאמר, שמדיף ניחוח קסנופובי חזק. זה טקסט חיוני לכל מי שמבקש להבין מה מניע טראמפיסטים.

כותב בעל הטור: "הוריי הפטריוטים, מלח הארץ, אמריקאים אמיתיים בצבעי אדום לבן כחול, לימדו אותי שדברים מסוימים עושים את ארה"ב מדינה נהדרת כל כך: אמונה באלוהים, תפילה, אהבת המדינה, משפחה, אמונה שארה"ב היא הטובה ביותר עלי אדמות, קפיטליזם, ערכים יהודיים-נוצריים, החוקה, ממשלה מוגבלת שלא מתערבת בכל דבר, אחריות אישית, חירות כלכלית, הצבא והמשטרה".

"כל דבר ברשימה הזו, כל דבר שאנו מאמינים בו, כל דבר שעושה את אמריקה גדולה, משמש עתה מטרה להתקפה רחבת ממדים שנמשכת כבר שמונה שנים ושמתנהלת מכל הכיוונים", כותב רוט. "הילארי רצה עכשיו כדי לסיים את המשימה הזו. היא כבר אמרה בפומבי שכהונתה תהיה בעצם כהונה שלישית של ממשל אובמה".

"האמת היא, שאנו צריכים לשלוח מסר חזק שיהדהד בעולם כולו ולבחור בטראמפ, או שאמריקה שאנו מכירים ואוהבים תיעלם לנצח", גורס הכותב. "אם טראמפ לא יזכה, שום רפובליקאי אחר לא ייבחר אי פעם לנשיאות. הנשיאה הילארי קלינטון תדאג לכך שזה לא יקרה. הילארי תפתח את הגבולות לרווחה כפי שהם לא נפתחו אי פעם בעבר, כדי להכניס מיליוני זרים בלתי חוקיים, שאין להם שום אהבה בלב לדברים שתורמים לגדולתה של ארה"ב".

"זרים מגיעים לכאן לא מפני שהם אוהבים את אמריקה אלא מפני שהם אוהבים את מדינת הרווחה שמטפלת בהם מהעריסה עד הקבר - וזה בדיוק אופיה של ארה"ב עכשיו", מציין בעל הטור. "80% מהזרים (או יותר) יצביעו בעד הדמוקרטים לנצח נצחים כדי שהצ'קים מלשכת הסעד יוסיפו להגיע באופן סדיר. זו התכנית של הילארי".

"אינכם מאמינים לי? תראו מה קורה בקליפורניה", אומר רוט. "אף רפובליקאי לא יוכל להיבחר לתפקיד ציבורי כלשהו במדינה הזו אי פעם. זו בדיוק הנוסחה שהרסה את קליפורניה: פתחו את הגבולות, הכניסו מיליוני זרים, חנכו אותם להיות תלויים בתשלומי סעד ממשלתיים, ואז אילפו אותם להצביע בעד הדמוקרטים כדי שהנדבות יוסיפו להגיע. וזה עבד!"

"זה היה שלב הניסוי. עכשיו הדמוקרטים מתקדמים לשלב ב' - להפוך את אמריקה כולה לקליפורניה", מכריז בעל הטור. "הילארי תפתח את הגבולות, תכבול ידיהם של אנשי ביקורת הגבולות ותציף את ארה"ב במיליוני מהגרים בלתי חוקיים. הילארי תעניק מעמד חוקי ל-12 מיליון עד 15 מיליון זרים שכבר נמצאים כאן ותיתן להם זכות הצבעה".

"הילארי גם תייבא בהתהלבות מיליוני פליטים מוסלמים שאינם רוחשים שום אהבה לאמריקה, לקפיטליזם, לחוקה או לערכים יהודיים-נוצריים", טוען רוט. "כמה מהם ייהפכו טרוריסטים. כמעט כולם ידרשו סעד מהעריסה עד הקבר. ואז אמריקה נגמרת".

"הצביעו בעד טראמפ - או שזה יהיה סופה של אמריקה", הוא קורא.