עקפה את טורקיש: ישראייר - במקום השני בתנועת הנוסעים בנתב"ג

ישראייר הטיסה במהלך חודש אוקטובר החולף מעל 92 אלף נוסעים - גידול של 134% לעומת אשתקד

לפי תוצאות דוחות נתב"ג שפורסמו היום (ה'), חברת ישראייר היא החברה השנייה, מבין כלל חברות התעופה, בהיקף תנועת הנוסעים בחודש אוקטובר 2016. בכך עקפה ישראייר את חברת התעופה הטורקית טורקיש איירליינס, שירדה למקום השלישי בהיקף תנועת הנוסעים בנתב"ג. במקום הראשון, אגב, דורגה חברת אל-על. 

ישראייר הטיסה במהלך חודש אוקטובר החולף מעל 92 אלף נוסעים - גידול של 134% לעומת אשתקד. נתח השוק של ישראייר קפץ ל-5.4% מכלל השוק - כפול מאשר בשנה שעברה. מתחילת השנה רשמה החברה גידול של יותר מ-26% לעומת אשתקד.

לדברי גיל סתיו, סמנכ"ל השיווק והמכירות של ישראייר, "התוצאות שוב מלמדות שכאשר מדובר בחופשות משפחתיות ובנופש, הלקוח הישראלי בוחר לרכוש חבילה כוללת ובכך להשיג את החוויה המשתלמת ביותר. מרבית הנוסעים בישראייר רכשו מוצר תיירות מלא הכולל מלונות או טיולים מאורגנים ולא טיסה בלבד".

לדבריו, "אנו רואים את הגידול גם בסגמנטים הנוספים של החברה, כגון חבילות נופש בשכר זר וטיולים מאורגנים שלא על טיסות ישראייר. ניתן לראות גם את אותה המגמה במפת היעדים - כגון רומניה, בולגריה וגיאורגיה - שבהם ישנן חבילות משתלמות, ורושמים גם הם גידול מרשים".