WalkMe במקום 6 בדירוג חברות התוכנה הצומחות של דלויט

WalkMe הישראלית נבחרה בספטמבר האחרון ע"י "גלובס" לסטארט-אפ המבטיח לשנת 2016

WalkMe / צילום: שלומי יוסף
WalkMe / צילום: שלומי יוסף

"בנינו חברה שיכולה לעמוד בפני עצמה. לא ניסינו רק לפתח טכנולוגיה מגניבה כדי שיקנו אותנו. בנינו עסק". כך אמר לנו ניר נחום, סמנכ"ל הטכנולוגיה של WalkMe הישראלית במסגרת בחירתה בספטמבר האחרון על ידי "גלובס" לסטארט-אפ המבטיח לשנת 2016. תפיסה זו של מנהלי ומייסדי WalkMe מוכיחה את עצמה, והנה ההוכחה האחרונה לכך: WalkMe דורגה במקום 6 בדירוג חברות התוכנה הצומחות ביותר בצפון אמריקה של פירמת רואי החשבון והייעוץ דלויט Deloitte)) ובמקום 13 הכללי.

דלויט מדרגת מדי שנה את חברות הטכנולוגיה הצומחות ביותר בצפון אמריקה, רשימה שנקראת Fast500 והיא כוללת חברות שהציגו קצב צמיחה בהכנסות שנע בין 121% ל-66,661% על פני השנים 2012-2015, כאשר החציון עומד על 290%.

לפי הדירוג, במקרה של WalkMe שיעור הצמיחה הוא 8,085% כאשר חברת התוכנה שהגיעה למקום הראשון צמחה בשיעור של 14,575%.

מנכ"ל WalkMe ואחד ממייסדיה, דן עדיקא, ייחס את הזכייה למצוינות של עובדי החברה, ולעובדה שהטכנולוגיה של WalkMe נותנת מענה לזינוק האקספוננציאלי בביקוש לתוכנות חכמות וחזקות מחד, ופשוטות לשימוש מאידך. "אנחנו גאים להימנות על החברות הצומחות ביותר בצפון אמריקה. מדובר בעדות נוספת לפסגות אליהן ניתן להעפיל כשאנשים עם תשוקה למצוינות עובדים יחד ונהנים ממה שהם עושים", ציין עדיקא.