סלקום מכניסה את שידורי הטלוויזיה שלה לאפל TV

מחיר קופסת אפל TV 4 יעמוד בסלקום על 99 שקל בחודש למשך 3 שנים, כאשר האפליקציה של סלקום כלולה במכשיר

חברת סלקום מודיעה היום (ב') על מהלך חדשני במסגרתו היא מעלה את שידורי הטלוויזיה שלה לתוך הסטרימר של אפל בגרסתו החדשה - 4 Apple TV.

החל מהיום ניתן לצפות בתכני סלקום TV - ובהם ערוצי הברודקאסט (1,2,10), ערוצי הספורט, ערוצי האינטרנט וקטלוג ה-VOD השלם של סלקום (סרטים, סדרות, תוכן ילדים ועוד), לצד היצע התוכן הרחב והיכולות המשודרגות שמספק Apple TV 4 - והכול באיכות HD וללא תשלום נוסף.

ניר שטרן, מנכ"ל סלקום, הציג את המהלך של סלקום באירוע מיוחד שהחברה מקיימת היום, ואמר כי זו הפעם הראשונה בעולם שחברת טלוויזיה מעבירה את כל הטלוויזיה שלה לתוך אפל TV. שטרן הדגים כיצד עובדת אפליקציית סלקום TV בתוך אפל TV, ובמיוחד הדגיש את מהירות הממשק והפונקציונליות שלו. 

כרגע המוצר לא ישווק במסגרת שירותי הטריפל של סלקום. מחיר קופסת האפל TV יעמוד בסלקום על 99 שקל בחודש למשך 3 שנים, כאשר האפליקציה של סלקום כלולה במכשיר, ובסיום התקופה המכשיר נשאר בידי הלקוח.

את האפל TV אפשר לקנות גם לא דרך סלקום, ואז סלקום מספקים את השירות שלהם בלבד במחיר של 99 שקל בחודש כרגיל. אם רוכשים את האפל TV מסלקום אז הוא יעלה 29 שקל לחודש (899 שקל במזומן), ואם יוצאים לפני סיום תקופת ה-36 חודשים, יש לשלם את היתרה.

מי שירכוש את אפל TV בעצם לא יצטרך לרכוש את הממיר של סלקום, כי האפליקציה כבר תהיה בתוכו. ניתן להזמין את האפל TV בשליחות חינמית לבית הלקוח דרך אתר סלקום או במוקד הטלפוני.

משתמשי האייפון (IOS) המצטרפים לשירות יוכלו כרגיל לצרוך תכנים הכוללים תמונות, סרטים, משחקים, חוויית גיימינג, מצגות, מוסיקה וסרטוני וידאו שנמצאים בספריית ה-iTunes על גבי מסך הטלוויזיה; ומשתמשי אנדרואיד יוכל ליהנות ממרבית הפיצ'רים לאחר שיפתחו Apple Id ויבצעו התאמות תוכנה.

שטרן ציין כי כעת אפשר להבין את ההסכמים שעשתה סלקום עם זכייניות ערוץ 2 לשידור תוכן על גבי IP. לדבריו, ההסכם מאפשר להעביר תכנים בפלטפורמות שונות על גבי האינטרנט, וזה מה שהופך את המוצר של סלקום לייחודי.