סוף עונה מתוק: "מהפכה במטבח" בראש טבלת הרייטינג השבועית

"עובדה" של קשת התאוששה מהנתון הנמוך בשבוע שעבר ■ "המקור" בערוץ 10 רשמה את הנתון החזק ביותר שלה עד כה - 11.3% לתחקיר על חסידות גור

מהפכה במטבח השף אסף גרניט/ צילום מסך
מהפכה במטבח השף אסף גרניט/ צילום מסך

"מהפכה במטבח" של זכיינית ערוץ 2 רשת סיימה אמש (מוצ"ש) עונה בכיבוש המקום הראשון בטבלת הרייטינג השבועית, עם שיא עונתי של 29.8%. בשבועות האחרונים נרשמה התחזקות של התוכנית, שצמצמה פערים מהמתחרה "מאסטר שף" של קשת, שבתחילת הדרך הובילה בבטחה את הטבלה מדי שבוע.

גם הפרק של "מהפכה במטבח" ששודר ביום רביעי רשם נתון נאה של 28.2%, והוא מתמקם במקום השני עם הפרק של "מאסטר שף", ששודר ביום ראשון.

בסך-הכול, לפי נתוני רשת, "מהפכה במטבח" סיימה את עונתה השנייה בממוצע של 26.8%, לעומת 27.2% לעונה הראשונה. את מקומה ימלא כעת באותם ימים ריאליטי המוזיקה "The Voice", שחוזר לעונה נוספת.

קשת מכניסה השבוע לטבלה את שתי תוכניות "מאסטר שף" ששודרו בימים ראשון ושלישי - ושמבחינת צפיית פרטים בכלל האוכלוסייה הן מדורגות במקומות השני והשלישי - ועוד שתי תוכניות ששודרו ביום הנוסף שלה, יום שני. כאן, "עובדה" מתאוששת מהנתון הנמוך של השבוע שעבר, והתחקיר של עמרי אסנהיים על האירועים שהפכו לפרשת אלאור אזריה רושם נתון נאה של 23.6% ומתמקם במקום החמישי. אחריה שודרה "הכול אישי" של חיים אתגר, המתברגת במקום השביעי.

גם רשת מכניסה השבוע 4 תוכניות לעשירייה. השתיים הנוספות הן "מפלצות קטנות" במקום העשירי ותוכנית התחקירים "המערכת" עם מיקי חיימוביץ' במקום התשיעי.

תוכנית התחקירים השלישית שמשודרת בימים אלה, "המקור" בערוץ 10, רשמה ביום שלישי את הנתון החזק ביותר שלה בעונה עד כה - 11.3% לתחקיר של ישראל רוזנר על חסידות גור.

עוד נתונים בולטים מערוץ 10: "המסע המופלא של אהרוני וגידי" מתחזקת מעט ל-12.6%, וגם "מסובך" של רן שריג עולה ל-8.6%. תוכניתו של אסף הראל, ששודרה ביום רביעי, עזבה לראשונה מאז עלתה את אזור ה-3% וסיימה עם 5.6%. ממוצע שבועי חזק לגיא פינס ו"לונדון וקירשנבאום" עם 9.8% ו-8.1% בהתאמה.

ביום שישי: 15.8% ל"אולפן שישי" של חדשות 2 מול 7.8% ל"שישי" של חדשות 10 עם אילה חסון ו-3.5% ל"יומן" בערוץ 1. תוכנית הקאמבק השנייה של "סיבה למסיבה" הגיעה לנתון נמוך של 2.8%. נתון חזק אתמול לקלאסיקו הספרדי ששודר ב-ONE - 12.8%. בקרב המהדורות: 21.7% ל"חדשות סוף השבוע" עם דנה ויס בחדשות 2 מול 10.8% ל"מגזין" עם אושרת קוטלר בחדשות 10. 

רייטינג 4.12.16
 רייטינג 4.12.16