ורינט ממשיכה לאכזב: הציגה הפסד של 8.2 מ' ד' ברבעון האחרון

הכנסות החברה הצטמקו ב-8.8% ל-259 מיליון דולר ■ המנכ"ל, דן בודנר: "אנו מרוצים מההתקדמות"

דן בודנר / צילום: תמר מצפי
דן בודנר / צילום: תמר מצפי

חברת הטכנולוגיה ורינט , שמניותיה נסחרות בנאסד"ק, פרסמה ביום חמישי את תוצאותיה לרבעון האחרון. התוצאות היו נמוכות מציפיות האנליסטים והמניה הגיבה בירידה חדה ביום חמישי אולם ביום שישי תיקנה חלק מהנפילה ועלתה ב-3%. שווי שוק החברה הגיע ל-2.3 מיליארד דולר לאחר ירידה של 12.5% במניה מתחילת השנה.

ורינט, בניהולו של דן בודנר, מספקת מערכות ושירותים בתחום המודיעין העסקי והביטחוני. החברה הציגה הפסד של 8.2 מיליון דולר ברבעון הפיסקאלי השלישי (שהסתיים בסוף אוקטובר), לעומת רווח של 7.6 מיליון דולר ברבעון המקביל.

ההפסד למניה עמד על 13 סנט ואילו על בסיס Non-GAAP רשמה ורינט רווח של 59 סנט למניה. זאת לעומת צפי אנליסטים לרווח של 71 סנט למניה. בשורה העליונה, דיווחה ורינט על המשך הצמצום בהכנסות לכ-259 מיליון דולר, ירידה של 8.8% לעומת הרבעון המקביל. גם כאן לא עמדה החברה בצפי האנליסטים, שעמד על כ-270 מיליון דולר.

אכזבה מתמשכת

בסיכום שלושת הרבעונים שהסתיימו ב-31 באוקטובר, הציגה ורינט ירידה של 10% בהכנסות ל-766 מיליון דולר ומעבר להפסד של 37 מיליון דולר לעומת רווח סמלי של 133 אלף דולר בתקופה המקבילה ב-2015.

כעת צופה הנהלת החברה הכנסות, על בסיס Non-GAAP, של כ-1.07 מיליארד דולר בשנה שתסתיים ב-31 בינואר ורווח של 2.50 דולר למניה.

ורינט מאכזבת את שוק ההון באופן קבוע ברבעונים האחרונים. בחודש מאי החברה העריכה כי הכנסותיה השנה יעמדו על כ-1.13 מיליארד דולר, כמעט ללא שינוי ביחס לשנה שלפניה, אולם צפי ההכנסות הונמך כאמור בעקבות הרבעון החלש. גם תחזית הרווח הנקי השנתי Non-GAAP, שעמדה על 3.04 דולר למניה, הונמכה.

"בתחום מודיעין הסייבר אנו מרוצים מצבר ההזמנות האחרון. אנו צופים כי בתחום זה נסיים את השנה עם צמיחה של 5%-10% בהכנסות, ללא חישוב השפעות השינויים בשערי מטבעות, צמיחה שצפויה להימשך לתוך 2017", מסר המנכ"ל בודנר.

ורינט תוצאות רבעון שלישי
 ורינט תוצאות רבעון שלישי