פיצוץ ליד ביתו של מאיר שמיר בתל-אביב; אין נפגעים

כוחות משטרה רבים הוזעקו לזירת האירוע, בסמוך לביתו של איש העסקים בשכונת צהלה, ופתחו בחקירת הנסיבות ■ לפני כשבועיים התפוצץ מטען מתחת למכוניתו של שמיר בחניון ברמת-החי"ל

מאיר שמיר / צלם: תמר מצפי
מאיר שמיר / צלם: תמר מצפי

פיצוץ אירע אמש (ג') ליד ביתו של איש העסקים מאיר שמיר, בעל חברת ההשקעות מבטח שמיר והבעלים לשעבר של קבוצת הפועל פתח-תקווה, בשכונת צהלה שבתל-אביב. לפי שעה, לא דווח על נזק או נפגעים.

כוחות משטרה הוקפצו למקום ופתחו בחקירת האירוע. על-פי החשד, חפץ מחובר לסוללות שנמצא במקום הוא מקור הפיצוץ.

לפני פחות משבועיים התפוצץ מטען חבלה מתחת למכוניתו של שמיר בחניון בשכונת רמת-החי"ל שבצפון תל-אביב. לא היו נפגעים, ולא נגרם נזק. שמיר מצדו טען אז כי "זו בטח טעות".

חוקרי צוות החקירה המיוחד שהוקם בעקבות הפיצוץ סרקו את מתחם העסקים ואספו את צילומי מצלמות האבטחה במקום, בניסיון להתחקות אחר מניחי המטען. במשטרה השלימו את התשאול הראשוני של שמיר, שנחשב לאחד מראשי המשק בארץ. הוא אמר לחוקרים כי אין לו סכסוך עם איש, וכי לא ברור לו מי עומד מאחורי הנחת המטען.

שמיר הוא, כאמור, בעל השליטה בחברת מבטח שמיר ולשעבר הבעלים של קבוצת הכדורגל הפועל פתח-תקווה. הוא מצוי בסכסוך קרקעות בפתח-תקווה, בשטח שבו פעל אצטדיון "האורווה" בעיר ומתחם האימונים הסמוך אליו. בשנת 2006 הוא רכש 20% ממניות תנובה.