מבצע הפרידה של מיכאל גולן: חבילה ב-25 ש' בחודש לשנתיים

מיכאל גולן לא עוזב בשקט את גולן טלקום ומטלטל את השוק פעם נוספת לקראת השלמת מכירתה ■ עם זאת, לקוחות חדשים יצטרכו לשלם על הסים; לקוחות קיימים שירצו לעבור תוכנית ישלמו 49 שקל דמי מעבר

מיכאל גולן, גולן טלקום / צילום: תמר מצפי
מיכאל גולן, גולן טלקום / צילום: תמר מצפי

לקראת השלמת מכירתה, ואולי לצורך בלימת מגמת הנטישה, גולן טלקום יוצאת היום (ה') במבצע (ככל הנראה האחרון תחת בעלי המניות הקיימים), במסגרתו היא מוכרת חבילת סלולר (שיחות והודעות ללא הגבלה וגלישה עד 6 ג'יגה) עם התחייבות לשנתיים במחיר של 25 שקל לחודש. במסגרת המבצע מנוי נוסף באותו חשבון ישלם 19 שקל לחודש לחבילה. 

עם זאת, יש לזכור כי לקוחות חדשים יצטרכו לשלם עבור הסים. לקוחות קיימים שירצו לעבור תוכנית ישלמו 49 שקל דמי מעבר. כמו כן, עבור שליחת תמונות הלקוחות ישלמו 2 אגורות לתמונה.

בעלי המניות של גולן טלקום ככל הנראה רוצים לצאת מהשוק המקומי באופן חיובי, ולכן החברה גם יוצאת בקמפיין פרסומי שילווה את המבצע תחת הכותרת "תודה גולן", שבו "הפרזנטורים" הם לקוחות אמיתיים של החברה שמביעים הערכה ותודה למהפכה שגולן חוללה בשוק. 

גולן טלקום נמכרה לפני מספר שבועות לאלקטרה צריכה תמורת 350 מיליון שקל, והעסקה נמצאת כרגע בתהליכי אישור סופיים ברשות ההגבלים העסקיים ובמשרד התקשורת. 

מבין בעלי המניות של גולן טלקום, מיכאל גולן הוא הבעלים היחידי שמתגורר בארץ. שני שותפיו, משפחת פריינטה וגזבייה ניאל, מתגוררים בצרפת. יש להניח כי מכיוון שהם מתעתדים להמשיך ולפעול בישראל בעתיד, חשוב לבעלי המניות לסיים את הפעילות בתחום הטלקום המקומי בשלב הנוכחי עם טעם טוב.