מפת יעדי הטיסות החדשים מתרחבת: ארקיע מצרפת 4 יעדים

משיקה טיסות לסרדיניה ומילאנו באיטליה, לסלוניקי ביוון וכן 3 טיסות שבועיות ללונדון ■ צפו במחירים

מפת היעדים החדשים לקראת קיץ 2017 מוסיפה להתרחב: חברת התעופה ארקיע מודיעה היום (א') כי היא מצרפת 4 יעדים: טיסות אל אולביה, סרדיניה, שיפעלו החל מחודש יולי במתכונת שבועית (ימי שני) במחיר שיתחיל ב-500 דולר; טיסות אל סלוניקי ביוון, שיופעלו בפסח, והחל מתחילת חודש יוני מחירן יתחיל ב-350 דולר לכרטיס.

בנוסף גם התחרות בקו ללונדון מתחדדת, כשבמהלך פסח ומחודש מאי תציע ארקיע 3 טיסות שבועיות לבירת הממלכה הבריטית. טיסות ללונדון (סטנסטד) יתחילו במחיר של 600 דולר.

שני יעדים נוספים ברשימה של ארקיע: טיסות למילאנו (ברגמו) באיטליה החל מסוף מאי ועד לחודש אוקטובר בימי ימי א' ו-ה' ובחודשים יולי-אוגוסט בימים א', ג' ו-ה'. מחיר לכרטיס יתחיל ב-400 דולר.

יעד נוסף אליו החלה ארקיע זה מכבר להפעיל טיסות הוא בלגרד.

יודגש כי ארקיע הגישה בקשה להפעיל טיסות לניו-יורק הודות למטוס האיירבוס החדש בו הצטיידה, כאשר התחממות בגזרה התחרותית הזו תהיה לבטח מעניינת.

עוז ברלוביץ', מנכ"ל ארקיע אינטרנשיונל, התייחס לצורך של הצרכן הישראלי ביעדים חדשים ואל המטוסים החדשים: "אנו פועלים לאפיין את הצרכים של הקהל הישראלי, שמחפש בכל שנה לגוון את יעדי החופשה שלו, וזאת לצד העמקת הפעילות ביעדים הקיימים והמצליחים. הגדלת היקף הפעילות בעונת 2017 התאפשרה לאחר צירופו של מטוס אמבראר חמישי לצי המטוסים של ארקיע".

יעדים חדשים לטובת התייר הישראלי כוללים את אלה הנכללים ברשימת היעדים של ריאנאייר, שהכריזה על כניסתה הרשמית לישראל עם 15 יעדים חדשים, בהם טיסות לבאדן-באדן, גדאנסק, פוזנן ועוד - טיסות אלה יופעלו מחודש אוקטובר במחיר של כ-40-50 דולר.

גם אייר פראנס הכריזה על פתיחת טיסות ישירות מתל-אביב לניס - החל מ-22 ליולי (4 טיסות שבועיות) במחיר שיתחיל ב-342 דולר. קשרי תעופה תתחיל לטוס לבילבאו שבחבל הבאסקים (ספרד) במחיר שיתחיל ב-540 אירו לטיסה; וחברת התעופה הסינית היינאן איירליינס יוצאת במבצע מחירים לרגל שנת התרנגול הסינית, לפיו בתאריכים מסוימים ניתן יהיה לרכוש כרטיס טיסה מתל-אביב לבייג'ין החל מ-500 דולר, בטיסות שיתקיימו בחודשים פברואר-מארס. 

גם סאן דור, מבית אל-על, הציגה זה מכבר את לו"ז הקיץ שלה הכולל טיסות ישירות לפורטו בצפון פורטוגל, במקביל לטיסות שתציע החברה לליסבון. הטיסות יופעלו במתכונת של טיסה שבועית מחודש יולי ב-480 דולר. טיסה אחרת תצא לקליארי בדרום סרדיניה - טיסות אלה יתחילו במחיר של 300 דולר ויופעלו החל מחודש יולי. מחודש יוני יוצעו טיסות לאודסה, אוקראינה, במחיר שיתחיל ב-200 דולר.

חברת התעופה הצ'כית Travel Service Airlines תפתח לראשונה קו תעופה ישיר מנתב"ג לשדה התעופה בקרלובי וארי בצ'כיה. הטיסות יופעלו מחודש יוני במתכוונת שבועית (בימי ג') במחיר של 360 דולר. הקו הזה יתווסף לטיסה יומית שהחברה מפעילה כיום לפראג.