גלאון: שתיקת נתניהו היא שכפ"צ לטראמפ מהאשמה באנטישמיות

באירוע "שבתרבות" האשימה יו"רית מרצ כי "במקום שנתניהו יגנה את האנטישמיות, הוא מגבה את טרמאפ כידיד גדול של העם היהודי, ומתעלם מכך שמאז עידן טראמפ האדמה רועדת תחת רגליה של הקהילה היהודית"

זהבה גלאון / צילום: אלון רון
זהבה גלאון / צילום: אלון רון

באירוע "שבתרבות" שנערך הבוקר (שבת) בנתניה בהנחייתו של העיתונאי אבי בטלהיים, מתחה יו"רית מרצ, זהבה גלאון, ביקורת על שתיקתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בנוגע לאנטישמיות הגואה בארה"ב: "נתניהו משמש כשכפ"צ של דונלד טראמפ מפני האשמות באנטישמיות".

"קהילות יהודיות ועיתונאים יהודים תחת איומים ומשמשים מטרות למתקפות אנטישמיות בוטות, ובמקום שנתניהו יגנה את האנטישמיות, הוא מגבה את טרמאפ כידיד גדול של העם היהודי, ומתעלם מכך שמאז עידן טראמפ האדמה רועדת תחת רגליה של הקהילה היהודית", האשימה גלאון.

"האנטישמיות הגואה בארה"ב, הרימה ראש מאז עידן טראמפ, שניהל קמפיין גזעני של שנאת זרים, ומינה מינויים אנטישמיים לממשל", הוסיפה. "קהילות יהודיות תחת איומים ועיתונאים יהודים משמשים מטרות למתקפות אנטישמיות בוטות מצד תומכי טראמפ, שזוכה לתמיכה בקרב חלק מארגוני הימין הקיצוני בארה"ב".

"במקום שראש הממשלה נתניהו יגנה את האנטישמיות, הוא מסתפק בלהגיד שטראמפ הוא ידיד גדול של העם היהודי, ומתעלם מכך שהאדמה רועדת תחת רגליה של הקהילה היהודית. דבריו של נתניהו משמשים שכפ"צ לטראמפ, שאמר "שהוא האדם הכי פחות אנטשימי שאתם מכירים".