מני נפתלי פנה ליועמ"ש: "מה מצבה הנפשי של שרה נתניהו?"

מני נפתלי מבקש מהיועמ"ש הבהרות לשאלה האם היא כשירה לעמוד לדין ולנהל הליכים משפטיים זאת בעקבות תמיכת הפרקליטות בניסיון של שרה נתניהו לערער על פסיקת בית הדין לעבודה ■ משפחת נתניהו: "שאלה בזויה שמעידה עד כמה מני נפתלי נואש לכותרות"

מני נפתלי, אב הבית במעון ראש הממשלה לשעבר, שבית הדין לעבודה קיבל את טענותיו על יחס פוגעני מצד שרה נתניהו והורה לפצותו, מבקש מהיועץ המשפטי לממשלה הבהרות לגבי מצבה הנפשי של אשת ראש הממשלה. נפתלי מבקש גם הבהרות לשאלה האם היא כשירה לעמוד לדין ולנהל הליכים משפטיים.

הפנייה הזו באה בעקבות התמיכה של הפרקליטות בניסיון של שרה נתניהו לערער על פסק הדין של בית הדין לעבודה, שקבע כי נפתלי סבל מתנאי העסקה פוגעניים במעון ראש הממשלה ופיצה אותו ב-170 אלף שקלים, ועל רקע פרסומים שהיועץ התרשם ממצבה הנפשי הקשה של הגברת נתניהו וכי הנושא יהווה שיקול גם בחקירת תיק 1000 - פרשת המתנות.

במכתב ליועץ המשפטי לממשלה כותבות עורכת דינו של נפתלי: "ככל שהיועץ המשפטי לממשלה וגורמים בפרקליטות סבורים כי גברת נתניהו סובלת מהפרעות נפשיות המשפיעות על כשירותה לעמוד לדין,יש לכך נפקות משפטיות הנוגעות לדיון המשפטי של מרשנו והדבר מעמיד בסימן שאלה את סבירות ההחלטה לתמוך, בשם המדינה , בערעור שהגישה גב' נתניהו".

עורכות דינו של נפתלי הוסיפו כי "לטענתו של מרשנו, אין זה סביר, כי הגב' נתניהו מחד איננה כשירה כביכול לעמוד לדין ומאידך היא כשירה לנהל הליכם משפטים שפוגעים במרשנו. בנסיבות אלה, מר נפתלי זכאי לקבל מכם, מיידית, מידע לגבי כשירותה של הגב' נתניהו לנהל הליכים משפטיים."

עורכת הדין נאוה פינצ'וק אלכסנדר הסבירה: "אנחנו חושבים שזה לגיטימי שמני נפתלי יכול לשאול את היועץ המשפטי לממשלה איך זה שהוא נותן יד למהלך בעצם פסול של גברת נתניהו לגרור אותו להליך משפטי חסר שחר. זה מאוד לגיטימי, מפני שמני נפתלי הוא זה שעומד בסיכון להליך מיותר".

במשפחת נתניהו אמרו בתגובה כי "רק השבוע ראה כל העולם כיצד רעיית רה"מ שרה נתניהו מייצגת בכבוד את מדינת ישראל לצד רה"מ בוושינגטון. עצם העלאת שאלת הסרק המכפישה, הבזויה והאבסורדית הזאת מעידה עד כמה מני נפתלי נואש לכותרות ומנסה להסיט את השיח הציבורי מכך שפעל באלימות, הגיש תצהיר כוזב ומהעובדה שהוגשה נגדו תלונה במשטרה על הטרדה מינית".