נובולוג השלימה את ההנפקה - שווי החברה עלה ל-560 מיליון ש'

הערב הסתיים השלב הציבורי בהנפקה ■ בסך-הכול נרשמו ביקושים של מיליארד שקל בשלב הציבורי והמוסדי

ישי דוידי / צילום: תמר מצפי
ישי דוידי / צילום: תמר מצפי

נובולוג, העוסקת בשירותי לוגיסטיקה לענף התרופות, השלימה הערב (ה') את השלב הציבורי בהנפקת המניות הראשונה שלה. ההנפקה כללה גם הצעת מכר של בעלי השליטה, קרן פימי ומבט-אפ.

בסך-הכול נרשמו ביקושים להנפקה של מיליארד שקל, פי 4 מהיקף ההנפקה המתוכנן. בשל הביקושים הגבוהים עלה שווי החברה לצורך ההנפקה ל-560 מיליון שקל לעומת 546 מיליון שקל בשלב הציבורי ושווי המינימום שנקבע על 470 מיליון שקל.

את ההנפקה הובילה לידר הנפקות, ברק קפיטל חיתום וווליו בייס חיתום.שאול קוברינסקי, יו"ר ומנכ"ל נובולוג, אמר כי "אנו שמחים על השלמת ההנפקה של נובולוג, ומודים לציבור המשקיעים על הבעת האמון הגדולה בחברה והנהלתה. אנו רואים בהפיכת החברה לציבורית צעד משמעותי ומחויבים באופן מלא לבעלי המניות".

נובולוג הוקמה בשנת 1966, והיא החברה הגדולה בישראל בתחום הפצת התרופות (Pharma logistics). החברה מפיצה מעל ל-10,000 מוצרים למעל ל-1,200 נקודות ברחבי הארץ ופועלת מול כל קופות החולים, בתי החולים, רשתות הפארם ובתי המרקחת הפרטיים. בנוסף לפעילות ההפצה, החברה פועלת באמצעות שלוש חברות בנות: טרילוג ניסויים קליניים, המספקת לוגיסטיקה כוללת לתחום הניסויים הקליניים בישראל; מדיפלסט, הפועלת בתחום הסטריליזציה של מוצרים רפואיים ו-Care for life, העוסקת בשירותי תמיכה בחולים לשיפור אפקטיביות נטילת תרופות והשלמת טיפול.