4 ב-10: קשת שולטת בטבלת הרייטינג; ארץ נהדרת והאח בראש

הרייטינג של "דה ווייס" ממשיך להישחק ■ "בייבי בום", ששובצה מול ריאליטי המוזיקה, פתחה את העונה עם 12% - נתון נמוך ביחס להשקות קודמות

"גב האומה" / צילום: גיא כץ
"גב האומה" / צילום: גיא כץ

גם השבוע קשת מוסיפה לשלוט בטבלת הרייטינג השבועית, וגם השבוע התוכניות מבית היוצר שלה מאכלסות את ארבעת המקומות הראשונים. את שני המקומות הראשונים תופסים שני משדרי "האח הגדול". תוכנית הריאליטי ממשיכה לשמור על יציבות ולספק נתונים של מעל 30%. התוכנית השנייה בעונה החדשה של "ארץ נהדרת" אמנם נחלשת מעט לעומת תוכנית הפתיחה, אך עדיין משיגה נתון נאה, 30.1%, ומתמקמת במקום השלישי. גם חלקו השני של סרטו של איתי אנגל ממוסול, ששודר ב"עובדה", נחלש לעומת החלק הראשון, אך גם כאן מדובר בנתון גבוה בהחלט, 27.9%, שמעניק לו את המקום הרביעי.

אצל הזכיינית המתחרה רשת, "דה ווייס" ממשיכה לאבד גובה, מה שמותיר אותה עם תוכנית אחת בלבד שחוצה את רף ה-20%. משדר התוכנית מיום רביעי רשם נקודת שפל, עם רייטינג של 17.8% בלבד. אמש נרשמה התאוששות מסוימת ל-21.7%, אך עדיין מדובר בירידה לעומת שני משדרי התוכנית מהשבוע שעבר.

בשני ימי השידור הנוספים של רשת נרשמת התאוששות קלה: המערכת עולה ל-16.1% ובעיקר מתרחקת מאמנון לוי שנצמד אליה בשבוע שעבר. תוכניתו של צביקה הדר בשישי בערב עולה ל-14.9%, לאחר נתון של 13.5% לתוכנית הקודמת.

בערוץ 10 השיקו השבוע את העונה החדשה של "בייבי בום" - אחת התוכניות החזקות שלו בשנים האחרונות - מול "דה ווייס", ונראה שלפחות בשבוע הראשון למהלך רשת היא זאת שניזוקה ממנו יותר. "בייבי בום" פתחה עם 12% - נתון גבוה במונחי הערוץ, אך נמוך ביחס להשקות קודמות של התוכנית. "שוורץ", ששודרה אחריה, הגיעה ל-10.5%.

מי שמפתיעה השבוע היא "גב האומה", ששודרה גם היא, כרגיל, מול "דה ווייס", והגיעה אמש ל-12.1%. ביום חמישי שתי תוכניות של הערוץ השיגו נתונים דו-ספרתיים: 10.7% לאמנון לוי ו-10.5% ל"חברים של נאור".

בגזרת משדרי החדשות בסוף השבוע: "אולפן שישי" בהגשת דני קושמרו רושמת נתון של 14.6% ומגדילה את הפער מ"שישי" עם אילה חסון, שיורדת ל-7.2%. במוצאי שבת: 21.4% ל"חדשות סוף השבוע" עם דנה ויס, מול 9.3% ל"מגזין" עם אושרת קוטלר.

רייטינג
 רייטינג