"חופים כמו בתאילנד": איסתא תשווק חופשות לאי סקיאתוס ביוון

מדובר באי קטן יחסית המשתרע על שטח של 50 קמ"ר, הכולל רצועה עם 50 חופים (גם כאלה המיועדים לנודיסטים) המתאפיינים בחול לבן ובמים צלולים

סקיאתוס / צילום מסך
סקיאתוס / צילום מסך

אחרי שיוון ביססה את מעמדה כיעד המבוקש ביותר לנופשוני בטן-גב, המשימה של העוסקים בענף התיירות היא להמציא את הגלגל מחדש במסגרת מגוון האיים. ועבר ליעדים הפופולריים כמו רודוס או כרתים, אחרי שהתבשרנו על טיסות ישירות לאי לפקדה, מודיעה היום (ג') איסתא כי החל מחודש יוני תפעיל טיסות ישירות לאי סקיאתוס. הטיסות יחלו לפעול מאמצעי חודש יוני עד אחרי סוכות.

מדובר באי קטן יחסית המשתרע על שטח של 50 קמ"ר הכולל רצועת חוף עם 50 חופים (גם כאלה המיועדים לנודיסטים) ומפרצים המתאפיינים בחול לבן ובמים צלולים. האי ממוקם צפונית לאתונה, במחצית הדרך שבין אתונה לסלוניקי ולא רחוק מהעיר וולוס בחצי האי פיליון.

באיסתא מגדירים את האי כאחת מפנינות איי יוון וככזה המזכיר בנופיו את חופי תאילנד. סקיאתוס הוא אי המשתייך לאחד מארבעת האיים הספורדיים, לצד אלוניסוס, סקופולוס וסקירוס, המתאפיינים בגוון אירופי בסגנון החיים על האי ובסגנון בנייה אירופי.

לצד החופים המרשימים קיים בסקיאתוס אזור הריי שופע עצי אורן. עיקר הפעילות באי היא באזורים הדרומיים לצד האזורים המיושבים.

מחירי החבילות שתשווק איסתא יתחילו ב-500 דולר ל-3 לילות במלון 4 כוכבים על בסיס חצי פנסיון, בחודש יוני יעברו ל-580 דולר לחבילה ל-4 לילות לזוג ושני ילדים במלון 4 כוכבים, ועד למחיר של 800 דולר לאדם בחדר זוגי בנופש הכולל 3 לילות בחודש יולי במלון בדרגת 5 כוכבים ועל בסיס חצי פנסיון.