לא ייאמן: כמה תעלה לכם חופשת פסח במלונות בישראל?

אם עוד לא שריינתם מלון לחופשת הפסח וחשבתם לפרגן לתעשיית התיירות המקומית - תגלו שהמחירים עלול לשלוח אתכם לנפוש מעבר לים ■ באיזה מלון בארץ משפחה בת 5 נפשות תשלם 20 אלף שקל ל-4 ימים, וכמה עולה ארוחת ערב למשפחה?

צ'ק אין, חופשה בישראל / צילום: Shutterstock א.ס.א.פ קרייטיב
צ'ק אין, חופשה בישראל / צילום: Shutterstock א.ס.א.פ קרייטיב

שיעורי התפוסה בחג הפסח בבתי המלון בארץ הם הגבוהים ביותר לאורך כל השנה. מבדיקה שערכה עבור צ'ק-אין חברת גוליבר עולה כי 70% מהנופשים בחג הפסח בארץ מעדיפים לעשות זאת באילת, 9% בים המלח, 8% מעדיפים לנפוש בירושלים, והשאר ברחבי הארץ.

בהתאם לביקוש הגבוה, גם המחירים מזנקים. בדקנו כמה תעלה חופשה בישראל למשפחה בת 5 נפשות, זוג הורים ו-3 ילדים בגילאים 6 13 ו-15. נציין כי עבור מרבית המלונות ילדים מעל גיל 12 נחשבים כמבוגרים. בתחשיב המחיר ובפורמט המשפחתי שציינו רוב המלונות הציעו לנו שני חדרים עם דלת מקשרת.

הנופש שביקשנו לבדוק לגביו תקף ל-3 לילות בחול המועד, וגם אנחנו, כמו רוב העם, רצינו לאילת. כל המחירים שבדקנו אינם כוללים טיסה לאילת, כאשר עבור 5 נפשות מדובר בעוד 3,000 שקל. לכן בדקנו גם אופציות בים המלח ובטבריה. 

אגב, ארוחת חג בחדר אוכל בבית מלון תעלה לכם יותר מארוחה ברב מסעדות היוקרה. כמה מייאש לגלות כי גם משפחה שתרצה לנפוש בישראל תצטרך להוציא סכומים דמיוניים שמטפסים ל20 אלף שקל ל-4 לילות.

אופציית הבילוי בחול שוב נראית קורצת מתמיד. גם להישאר בבית זאת בהחלט אופציה - אחרי הכול, תקציב של 5,000 דולר מקנה לכם את החופש לעשות לא מעט. שיהיה לכולנו חג חירות שמח. 

צפו בתוכנית בווידאו - כולל פירוט מלא של כל המחירים בכל היעדים האמורים.