משנה למנכ"ל במנורה מבטחים עובר לבנק הבינלאומי

רון גריסרו ינהל את חברת מתף, זרוע הטכנולוגיה של הבנק ■ באחרונה התאגדו עובדי מתף בהסתדרות

אירית איזקסון יו"ר קבוצת הבינלאומי ושל המנכ"ל סמדר ברבר / צילום: סיון פרג'
אירית איזקסון יו"ר קבוצת הבינלאומי ושל המנכ"ל סמדר ברבר / צילום: סיון פרג'

ממנורה מבטחים לבנק הבינלאומי: רון גריסרו, מנהל חטיבת מערכות מידע וטכנולוגיה של מנורה מבטחים, עובר לשמש כמנכ"ל מתף - זרוע הטכנולוגיה של הבנק הבינלאומי. גריסרו יחליף בתפקיד את מנכ"ל מתף הוותיק אמנון בק, שהודיע באחרונה על עזיבה לאחר יותר מ-10 שנים בתפקיד.

לגריסרו (44), ניסיון רב בתחום הטכנולוגיה. בתפקידו במנורה מבטחים הוא כיהן במשך קרוב ל-3 שנים. לפני כן כיהן כסמנכ"ל טכנולוגיות עסקיות של חברת כרטיסי האשראי כאל (בה מחזיק הבנק הבינלאומי ב-28% מהמניות). קודם לכן שימש כמנהל אגף פיתוח מערכות מידע בפרטנר, ולפני עבד במשך כעשר שנים בחברת אמדוקס.

זו אינה הפעם הראשונה בה סמנכ"ל הטכנולוגיה של מנורה מבטחים עוזב את החברה לטובת בנק. קודמו של גריסרו בתפקיד היה לוי הלוי, שעבר לפני כ-3 שנים לנהל את תחום הטכנולוגיה בבנק דיסקונט.

לגריסרו מצפים לא מעט אתגרים במתף. בבנק הבינלאומי, שבניהולה של סמדר ברבר צדיק החליטו באחרונה לשים דגש על תחום זה. כפי שפורסם ב"גלובס" הבנק מקים מחלקה לחדשנות ודיגיטל, שתהיה חלק ממתף. המחלקה תכלול עובדים ומנהלים שטיפלו עד כה גם בנושא הדיגיטל במסגרת תפקידיהם בחטיבות השונות, וכעת הם יעברו אל המחלקה החדשה במתף, במטרה להאיץ ולייעל את פעילות הבנק בתחום.

בנוסף לכך נראה כי עובדי החברה חוששים מהשינויים הצפויים הכוללים בין היתר את התחלופה בהנהלה החברה. לפני מספר שבועות התאגדו 550 עובדי החברה בהסתדרות, ובכוונתם לפעול לגיבוש הסכם קיבוצים עם ההנהלה.