מלם תים זכתה במכרז המשטרה להקמת מערכת שכר

ההסכם כולל הקמה, תפעול ותחזוקה למשך 5 שנים, עם אופציה להארכה עד 10 שנים ■ המערכת תשמש לחישוב שכר 30 אלף עובדי המשטרה והקצבאות לעשרות אלף גמלאים

משטרת ישראל בחרה במלם שכר מקבוצת מלם תים במכרז להקמה, תפעול ותחזוקה של מערכת לחישוב שכר על תשתית SAP פיירול. המערכת החדשה תשמש לחישוב שכר 30 אלף עובדי המשטרה ולחישוב הקצבאות לעשרות אלף גמלאי המשטרה ולשארים. הקמת המערכת החלה בימים אלה והיא צפויה לעלות לאוויר ב- 2019.

למשטרת ישראל יש כבר כיום מערכת ניהול משאבי אנוש ומערכת נוכחות הפועלות על תשתית SAP. המערכת החדשה שמוקמת משלימה את יכולות מודול HCM של SAP הפועל במשטרת ישראל ותאפשר לה להשיג את מלוא היתרונות הגלומים במערכת SAP-ERP אותה היא מממשת בארגון.

ההסכם הוא לחמש שנים עם אופציה להארכת תקופת ההתקשרות עד ל-10 שנים.

ההסכם כולל לוקאליזציה של פלטפורמת SAP פיירול והתאמתה לצרכי המשטרה, התאמת יישום משאבי האנוש (HR) הקיים של המשטרה לפתרון ה"פיירול" של SAP, תחזוקה והפעלה. 

אורי צלאח, מנכ"ל מלם שכר מקבוצת מלם תים, אמר: "מדובר בפרויקט אתגרי, המשלב פונקציונליות מורכבת של חישובים וביצוע אינטגרציה של נתונים אישיים וכספיים, ואשר יכלול ממדים של פעילות לאוכלוסיות שונות גם על בסיס שנתי. הפרויקט משלב ידע טכני רב בסביבת ה-SAP ויכולת מקצועית גבוהה בעולם התוכן של השכר בארץ".