שופרסל בוחנת הנפקת מניות לציבור בהנחה של 4.5% על השוק

דף המכרז למשקיעים מסווגים: החברה תציע הנחה של 4.5% על מחיר השוק הבוקר בפתיחת המסחר בבורסה - 17.65 שקל למניה, ובסה"כ חבילה של 100 מניות תמורת 1,765 שקל

שופרסל דיווחה אתמול (ג') לבורסה כי היא בוחנת הנפקה לציבור של מניותיה, שיוצעו בהצעה אחידה. ההנפקה תיעשה באמצעות תשקיף מדף קיים של החברה.

החברה מדגישה בדיווח כי אין ודאות לגבי ביצוע ההנפקה, העיתוי שלה, היקפה ותנאיה, אך מדף המכרז למשקיעים מסווגים שהופץ והגיע לידי "גלובס" עולה כי החברה תציע הנחה של 4.5% על מחיר השוק הבוקר בפתיחת המסחר בבורסה - 17.65 שקל למניה, ובסך-הכול חבילה של 100 מניות תמורת 1,765 שקל.

במסגרת הדיווח מעדכנת בנוסף שופרסל , אודות השקעתה בחברה כלולה (37% מההון), המחזיקה בנכס מניב. נכון לסוף 2016 רשומה ההשקעה בספרי החברה בערך פנקסני נטו של 71 מיליון שקל. לקראת הדיווח הכספי של הרבעון הראשון השנה בוחנת שופרסל את הצורך בביטול הפרשה לירידת ערך ההשקעה וההלוואות שהעמידה שופרסל לחברה, וזאת בהיקף מוערך של עד 14 מיליון שקל אשר ייזקפו כהכנסות לרווח והפסד.

נזכיר כי החודש נסגרה העסקה לרכישת רשת חנויות הדראגסטורים ניו-פארם על-ידי שופרסל מידי קבוצת המשביר לצרכן. שופרסל תשלם 130 מיליון שקל עבור מלוא הבעלות על ניו-פארם.