התאחדות האולמות וגני האירועים מקימה מוקד לפניות הציבור

המוקד יטפל בתלונות של מתחתנים כלפי אולמות וגני האירועים - כך לדוגמה במקרים שבהם גני אירועים שפעלו ללא רישיון נסגרו במפתיע אחרי שבני הזוג שילמו מקדמה; או במקרים של פתרון סכסוכים בין בעלי אולמות ולקוחותיהם

לקראת פתיחת עונת החתונות: התאחדות האולמות וגני האירועים בישראל מקימה מוקד פניות ציבור לתלונות על אולמות וגני ואירועים.

כ-550 אולמות וגני אירועים פועלים כיום בישראל, כולם חברים בהתאחדות. בעקבות שורה של פניות החליטה ההתאחדות תחת הנהלה חדשה להקים מוקד פניות ציבור שיטפל בבקשות ובתלונות של מתחתנים כלפי אולמות וגני האירועים - כך לדוגמה במקרים שבהם גני אירועים שפעלו ללא רישיון נסגרו במפתיע אחרי שבני הזוג שילמו מקדמה; או במקרים של פתרון סכסוכים שהתגלעו בין בעלי אולמות לבין זוגות מתחתנים.

יו"ר התאחדות האולמות וגני האירועים בישראל, יעקב קורץ, מסר כי "בתוך עשרות אלפי חתונות שנערכות בישראל מדי שנה, קורים מפעם לפעם מקרי קיצון. רק לאחרונה שמעתי על 3 זוגות שמצאו את עצמם ללא גן אירועים ברגע האחרון, כיוון שהגן בו היו אמורים להתחתן נסגר. דאגנו להם לסיוע במציאת אולמות חלופיים, בהתחשב במצב שאליו נקלעו. משם הגיע הרעיון להקים מוקד פעיל לאורך כל עונת החתונות, שיאפשר לנו לפתור בעיות ולסייע גם לחברי ההתאחדות וגם לזוגות הצעירים".

במקרה אחר פנה אל ההתאחדות זוג ששילם מקדמה לאולם אירועים בו תכנן לקיים את חתונתו, אלא שהאולם, שלא החזיק ברישיון עסק, נסגר. הפתרון שנמצא לזוג הזה היה מציאת אולם אחר, שלו הם שילמו את היתרה בלבד. 

המוקד החדש יחל לפעול כבר בתחילת שבוע הבא, יום ראשון 30 באפריל, במוקד הטלפוני 03-5611258 ובמייל Ulamot@Tara-il.com.