צפו: ענקית טכנולוגיה נוספת נכנסת לתחום הרכב האוטונומי

אחרי שרשמו פטנט על רכיב טכנולוגי המאפשר לכלי רכב אוטונמיים לנווט בכבישים מהירים ובין נתיבים, נחשף כעת כי ענקית המסחר האלקטרוני אמזון עובדת גם היא באופן עצמאי על פיתוח כלי רכב אוטונומי חדש שיוכל להשתלב באופרציית השילוח העתידית שמתכננת החברה

חדשות הרכב, רכב אוטונומי אמזון/ צילום: אמזון
חדשות הרכב, רכב אוטונומי אמזון/ צילום: אמזון

אחרי גוגל, אפל, אינטל וחברות טכנולוגיה אחרות נחשף לאחרונה כי גם ענקית המסחר האלקטרוני אמזון, עובדת באופן עצמאי על פיתוח כלי רכב אוטונומי.

באמזון מאמינים כי באופרציית השילוח העתידית, יהיה מקום נרחב לכלי הרכב האוטונומיים. צוות של תריסר אנשים עובד על הפרויקט מזה כשנה, כפי שדווח בוול סטריט ג'ורנל, עם זאת אומרים שם כי לעת עתה הם לא מתכננים לפתח כלי רכב אוטונומי עצמאי, אלא לבחון את כיצד ניתן לשלב בצורה הטובה ביותר את כלי הרכב האוטונומיים בעתיד החברה.

יש להזכיר כי באמאזון מאמינים גם באפשרויות השילוח באמצעות דרונים, רחפנים קטנים, והם עובדים במרץ על פיתוחים בתחום זה. בתחילת השנה רשמו באמאזון פטנט על רכיב טכנולוגי המאפשר לכלי רכב אוטונמיים לנווט בתנועה ובין נתיבים, בכבישים מהירים. הפרסום בוול סטריט ג'ורנל מגיע זמן קצר לאחר שנחשף כי גם באפל מפתחים מכונית אוטונומית. בקשה מטעמם הוגשה לרשויות בקליפורניה לקבלת היתר לבדיקת מכוניות שכאלו, וכך למעשה נודע על התוכנית, משום שאפל לא פרסמה ברבים על פיתוח זה. פיתוחים אוטונומיים של חברות שמחוץ לעולם האוטומוטיבי מאיצים ביצרניות הרכב להאיץ את הפיתוח של המכונית האוטונומית, מחשש להישאר מחוץ למשחק.