הפתרון של בזק לעזיבות סמנכ"לי הכספים: פיצול התפקיד

שני סמנכ"לי כספים עזבו בתוך פחות משנה, ובבזק שוקלים לפצל את התפקיד, כך שלבזק קווי יהיה סמנכ"ל, ובמקביל ימונה סמנכ"ל נוסף שיטפל בקבוצה ויהיה כפוף לשאול אלוביץ'

שאול אלוביץ  / צילום: איל יצהר
שאול אלוביץ / צילום: איל יצהר

לאחר ששני סמנכ"לי כספים עזבו את תפקידם בבזק בתוך פחות משנה, בשל הסתייגויותיהם מעסקאות בעלי עניין, שוקלת בזק לפצל את התפקיד כך שלבזק קווי יהיה סמנכ"ל כספים משלה שיפעל תחת מנכ"ל בזק קווי סטלה הנדלר, ובמקביל ימונה סמנכ"ל כספים נוסף שיהיה כפוף לשאול אלוביץ' בעל השליטה, והוא גם זה שיחתום על הדוחות הכספיים של הקבוצה.

לפני שמונה חודשים עזב דודו מזרחי את תפקידו כמשנה למנכ"ל וסמנכ"ל כספים של הקבוצה, ובשבוע שעבר הודיע מחליפו אלון רווה על פרישה מהתפקיד. נסיבות עזיבתו של דודו מזרחי לא פורסמו, אך בקרב גורמים בבזק ובשוק ההון רווחת הדעה שנסיבות העזיבה של שניהם קשורות להסתייגויותיהם מעסקאות בעלי עניין שנעשו בבזק בשנים האחרונות ובאחרונה.

הפיצול של התפקיד נועד לנטרל עד כמה שאפשר רעשי רקע בניהול הקבוצה, כך שהמטה המצומצם שהוקם בבזק מעל לראש ההנהלה, יוכל לפעול בצורה חופשית יותר.

לאחר התפטרותו מבזק, אלון רווה מונה לתפקיד מנכ"ל פעילות הזכיינות של קבוצת שיכון ובינוי והוא יחליף את עמי לנדאו שמסיים בימים אילו את כהונתו כמנכ"ל הזכיינות ב-7 השנים האחרונות.

בבזק סירבו להגיב לידיעה.