לראשונה: ynet יהיה אחראי להפקת משדר תחרות מלכת היופי

בשנים האחרונות משודרת התחרות באתר ynet, והשנה אנשיו יהיו גם אלה שיפיקו את השידור החי של האירוע

מערכת ynet / צילום:ירון ברנר
מערכת ynet / צילום:ירון ברנר

תחרות מלכת היופי שתיערך ב-9 במאי תופק ותשודר על-ידי אתר האינטרנט ynet. זאת הפעם הראשונה שהאתר, בו משודרת התחרות מבית "ידיעות אחרונות" בשנים האחרונות, אחראי להפקת השידור הזה, ובכלל להפקה בסדר גודל שכזה, שעל-פי הערכות עלותה אמורה להסתכם במאות אלפי שקלים.

הפרויקט, שיופק וישודר מאולפן הטלוויזיה האינטרנטי שבמערכת "ידיעות אחרונות" בראשון-לציון, מצטרף להפקות טלוויזיוניות ודיגיטליות נוספות שמצטלמות באולפן ynet, ובהן התוכנית "חדשות הבידור" שמשודרת בהוט ומינואר מצולמת באולפנים החדשים של האתר.

שרון שלמון, סמנכ"לית מערכת ynet, מסרה כי "אחרי שבשנותיו הראשונות של אולפן ynet התמקדנו בחדשות, במהלך השנים התפתחנו להפקות במגוון רחב של ז'אנרים". לדבריה, "כיום מבצע אולפן ynet הפקות מורכבות - חדשותיות ומגזיניות, חלקן מוקלטות מראש וחלקן שידורים חיים".

את הפרויקט הנוכחי תנהל ותערוך הדר גיל-עד, מנהלת האולפן והעורכת האחראית על התכנים המגזינים המופקים בו. במאי ההפקה יהיה אלעד רובינשטיין.

ב-3 השנים האחרונות לא משודרת עוד תחרות מלכות היופי בפריים-טיים הטלוויזיוני, בין היתר על רקע עליית קרנן של הפקות ריאליטי גדולות ויקרות ותחרויות כישרונות שבמידה רבה השתלטו על הנישה של התחרות הוותיקה, שתציין השנה 67 שנים להיווסדה.

בניגוד לשידור בטלוויזיה, השידור האינטרנטי לא ייקטע על-ידי מקבצי פרסומות. ב-2014, השנה האחרונה בה שודרה התוכנית בערוץ 2, על-ידי הזכיינית רשת, היא זכתה לרייטינג של 23.5% ודורגה במקום השישי בטבלת הרייטינג של אותו שבוע.