"במשטרה כבר הוחלט על הגשת כתב אישום נגד נתניהו"

ח"כ מיקי רוזנטל באירוע "שבתרבות": "כבר היו מספר המלצות משטרה להעמיד את נתניהו ורעייתו לדין שהסתיימו במריחה" ■ "נבחר ציבור שמקבל מתנות בהיקפים כאלה זה בלתי נסבל. אם זה חוקי, אם לא יוגש כתב אישום - אנחנו בצרות"

"במשטרה כבר הוחלט בוודאות להמליץ על כתב אישום נגד ראש הממשלה בשני סעיפים: קבלת מתנה אסורה והפרת אמונים. הפרשנות שנתניהו מנסה לתת למתנות שקיבל במאות אלפים היא אינה פרשנות המשטרה. בין המלצת המשטרה לכתב אישום עומד היועץ המשפטי לממשלה. כבר היו מספר המלצות משטרה להעמיד את נתניהו ורעייתו לדין שהסתיימו במריחה ולא כלום" - כך אמר היום (שבת) ח"כ מיקי רוזנטל (המחנה הציוני) באירוע "שבתרבות" במודיעין, בהנחיית עמליה דואק. 

ח"כ רוזנטל הוסיף: "נבחר ציבור שמקבל מתנות בהיקפים כאלה זה בלתי נסבל. אם זה חוקי, אם לא יוגש כתב אישום - אנחנו בצרות. נתניהו מודאג בצדק, משבר התאגיד, כמו המשבר הבא שיצוץ בקרוב, הוא חתירה של ראש הממשלה ליציאה לבחירות לפני המלצת המשטרה על-מנת לחמוק מכתב אישום". 

עוד אמר רוזנטל: "כמובן שלא כולם מושחתים, אבל בכנסת יש ביצה של שחיתות חוקית, חברי כנסת שדורשים מיליונים בשביל להצביע בעד התקציב ומחלקים את זה למקורביהם - איפה נשמע דבר כזה? ח"כ אמסלם, למשל, היה כפסע בינו לבין ישיבה בכלא - היום הוא יו"ר ועדת הפנים ואחראי על המשטרה. דרעי לקח שוחד וחזר למשרד הפנים. אם מדינת ישראל תיחרב, זה לא יהיה בגלל אויב מבחוץ, זו תהיה השחיתות מבפנים". 

 

על מפלגת העבודה והמגעים לכניסה לממשלה אמר רוזנטל: "הייתי מעביר לחקירת משטרה את פרשת פסילת אלפי הקולות. אם מישהו פקד בארגזים - ראוי שנתפוס אותו ונעיף אותו", והוסיף: "המגעים של בוז'י להצטרף לממשלה ריסקו את האפקטיביות שלנו כאופוזיציה".