מגדל המגורים באיכילוב: 700 עובדים התמודדו על 274 דירות

על הדירות התמודדו 700 מעובדי בית החולים ■ 274 השוכרים הזוכים כוללים רופאים, אחיות, עובדי מינהל ומשק, בדגש על תפקידים חיוניים

הסתיים שיווק מגדל המגורים המוקם בימים אלה בפינת רחובות דפנה והנרייטה סולד בשטח בית החולים איכילוב. המגדל, שבונה חברת סולל בונה מקבוצת אריסון, צפוי להתאכלס בספטמבר, וכולל 20 קומות ו-274 דירות המיועדות להשכרה לסגל בית החולים במחיר התחלתי של 2,868 שקל לחודש.

את הדירות שיווקה חברת אלדר שיווק בתוך 3 שבועות, והתמודדו עליהן 700 מעובדי בית החולים. 274 השוכרים הזוכים כוללים רופאים, אחיות, עובדי מינהל ומשק, בדגש על תפקידים חיוניים מתחומים כגון טראומה, השתלות, וכדומה, אשר סמיכות מגוריהם לבית החולים משפרת את זמן התייצבותם בעבודה במקרי חירום.

עובדי איכילוב בחרו בין דירות סטודיו בשטח של 25 מ"ר, דירות 2 חדרים בשטח של 36 מ"ר או דירות 3 חדרים בשטח של 56 מ"ר, והם יוכלו לשכור את הדירות לשימושם הפרטי בלבד, כל עוד הם עובדים בבית החולים.

המגדל החדש מוקם בהשקעה של עשרות מיליוני שקלים, והוא כולל בין היתר מעונות יום וגני ילדים, חדר כושר וגג המשקיף על תל-אביב הכולל פינות ישיבה. הדירות יאובזרו בריהוט חלקי ובמכשור חשמלי הכולל מקרר, תנור, כיריים, מיקרוגל וטלוויזיה.

לדברי ארז דינר, מנהל חטיבת מגורים באלדר שיווק, "בתוך 3 שבועות, 700 מעובדי בית החולים התמודדו על 274 דירות במגדל. ועדה מיוחדת של בית החולים החליטה מי יוכל לשכור את הדירות על פי קריטריונים שנקבעו מראש. מדובר במודל שקיים בבתי חולים שונים בעולם מתוך רצון לעזור לעובדים, לחבר אותם ואת בני משפחותיהם למקום העבודה תוך חיסכון בזמן ההגעה לעבודה ויצירת קהילה הומוגנית".