גאדג'טים: סקולקנדי - אוזניות ספורט שלא יפלו מהאוזן

ה-Method Wireless הן אוזניות אלחוטיות באיכות טובה, עמידות לזיעה ולא כואבות באוזניים - מושלמות לריצה

חברת האודיו - SkullCandy נמצאת בתהליך של השקה מחודשת בשוק המקומי, לאחר שזו עברה ליבואן חדש - רונלייט. החברה האמריקאית מוכרת בזכות האוזניות המעוצבות שלה הכוללות לוגו של גולגולת. ה-Method Wireless הן אוזניות ספורט אלחוטיות הנמכרות ברמת מחיר בינונית (350 שקל), כאשר הן מנסות לקרוץ לצרכנים בזכות עיצוב מעניין.

עיצוב: ה-Method Wireless עוצבו בצורה מעניינת, הן בנויות כקשת צוואר (FlexSport) גמישה. זו יושבת על הצוואר, וממנה יוצאים שני חוטים עם האוזניות. הרצועה עצמה אכן גמישה, אבל לאחר זמן מסוים, היא מרגישה הדוקה מדי על הצוואר. מדובר בתחושה שלפחות אנחנו סבלנו ממנה, אבל יכול להיות שמשתמשים אחרים פחות יראו בכך בעיה.

האוזניות שאנחנו בדקנו הגיעו בצבע שחור, לוגו הגולגולת מוטמע בצד השמאלי ובקצוות האוזניות. כמעט שאי אפשר לראות אותו. בשביל לשבור את המראה השחור, סקולקנדי שילבה מתאמי סיליקון לאוזניים. אלו מגיעים בערבוב של מספר צבעים: ורוד, צהוב, סגול, כחול וירוק. רונלייט מציעה גם גרסה נשית יותר של האוזניות בצבע לבן.

אחד הדברים החשובים באוזניות המיועדות לריצה, היא היכולת להשתמש בהן בזמן אימון גופני, מבלי שהן יכאיבו באוזניים או יפלו. בריצה האוזניות האלו היו נהדרות, ישבו יציב על הצוואר ועל האוזניים, לא נפלו ולא כאבו. ה-Method Wireless עמידות לזיעה, כך שאין חשש שהן יתקלקלו בעקבות רטיבות.

סקולקנדי מצרפת בערכה רק שני סוגים של מתאמי סיליקון מגדלים שונים. ברוב האוזניות שבדקנו, המבחר המגיע בערכה רב יותר. לנו המתאמים שהגיעו בערכה ישבו בצורה מושלמת, אבל יכול להיות שלא כל אחד יסתדר איתם.

תפעול: בדומה לאוזניות רבות אחרות, ניתן למצוא כאן שלושה כפתורים: כפתור הפעלה המסומן באייקון הגולגולת - זה משמש עבור הפעלה/כיבוי/עצירה/ניגון השיר ועוד שני כפתורי פלוס ומינוס השולטים בעוצמת הצליל ומבצעים מעבר בין השירים על ידי לחיצה ארוכה. אגב, חיבור הבלוטות' מאפשר כאן תקשורת עם שני מכשירים בו זמנית. למשל, סמארטפון והמחשב.

צליל: ה-Method Wireless לא מאכזבות בצליל שהן מצליחות לספק. לא מדובר בצליל הכי נקי שראינו וגם חסרה מעט נוכחות של הבאס, אבל בסך הכל הצליל יותר ממוצלח עבור אוזניות ברמת המחיר הזו. הווליום שהאוזניות מספקות היה מספיק גבוה וגם רמת הבידוד הפאסיבית שמתאמי הסיליקון מספקים מוצלחת. לא צריך יותר מזה באוזניות ריצה.

האוזניות כוללות מיקרופון עבור שיחות, כאשר ניתן לשמוע את האדם איתו מדברים בשתי האוזניות. לא קיבלנו תלונות על ביצוע שיחות איתן, גם בפארק וגם במשרד.

סוללה: הסוללה מחזיקה כאן יותר מ-9 שעות, שזה בהחלט מוצלח. מחבר הטעינה הוא מיקרו USB.

בשורה התחתונה, ה-Method Wireless הן אוזניות אלחוטיות באיכות טובה, הן עמידות לזיעה ולא כואבות באוזניים. הדבר היחיד שהפריע היא הקשת עבור הצוואר, שלפעמים לחצה קצת יותר מדי (בעיקר בזמן עבודה מול המחשב). מצד שני, בזמן ריצה היא הייתה מושלמת.

ציון: 8.5

מחיר: 350 שקל.

צחי הופמן היה כתב הטכנולוגיה והגאדג'טים של "גלובס". כיום הוא מנהל בלוג ביקורות פרטי ("the gadget reviews") ועובד בחברת בלונד 2.0, המתמקדת ביח"צ לחברות סטארט-אפ.