לקראת מהדורת החדשות: שכי פרנץ מונה למנכ"ל ערוץ 20

יחליף בתפקיד את אבי בר, מבעלי הערוץ, כחלק מהעמידה בדרישות מועצת הכבלים והלוויין כתנאי לאישור לשדר מהדורת חדשות יומית ■ פרנץ נמנה עם מקימי ערוץ הספורט בו עבד למעלה מ-20 שנה, ובשנתיים האחרונות שימש כמשנה למנכ"ל ערוץ 20

שכי פרנץ הוא זה שיחליף את אבי בר וישמש מנכ"ל ערוץ 20. זאת, כחלק מהעמידה במחויבויות הרגולטוריות של הערוץ, שאמור להתחיל לשדר מהדורת חדשות יומית בחודשים הקרובים.

פרנץ מכהן בשנתיים האחרונות כמשנה למנכ"ל ערוץ 20, ולפני כן שימש כמשנה למנכ"ל ערוץ הספורט, בו עבד למעלה מ-20 שנה ונמנה עם מקימיו.

ערוץ 20 פנה לאחרונה למועצת הכבלים והלוויין בבקשה לאישור מינויו של פרנץ לתפקיד המנכ"ל, והמינוי כפוף לאישורה. בעבר שימש פרנץ גם כמנכ"ל החדשות המקומיות בירושלים וכמנכ"ל ערוץ הילדים ZOOM מקבוצת אימג'ין מדיה שבבעלות בר.

כזכור, בחודש שעבר מונה אייל פאר, לשעבר מנכ"ל רדיו ללא הפסקה, למשנה למנכ"ל ערוץ 20, וגם מינוי זה עדיין ממתין לאישור מועצת הכבלים והלוויין.

בדצמבר 2016 קיבל ערוץ 20 את אישור המועצה לשדר מהדורת חדשות יומית בת שעה, בכפוף למספר דרישות. אחת מהן נגעה לכך שבמסגרת ההפרדה החוקית הנדרשת בין בעלות ותוכן, בר לא יוכל עוד לשמש כמנכ"ל הערוץ בשל היותו אחד מבעלי הערוץ. רוב מניות הערוץ מוחזקות בידי יצחק מירילשווילי.

ערוץ 20 המזוהה עם הצד הימני של המפה הפוליטית עלה לאוויר ב-2014. לפני מספר חודשים הוא אף זכה במכרז על הפעלת ערוץ הכנסת, והערוץ אמור לעבור להפעלתו בחודש הבא.

בערוץ 20 אישרו את הפרטים.