הרשות השנייה: יוכי פלר מונתה לעמוד בראש ועדת הטלוויזיה

פלר תחליף בתפקיד את עו"ד דורלי אלמגור, שנבחרה ליועצת המשפטית של הרשות השנייה

הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו הודיעה על שני מינויים לתפקידים מרכזיים. היום (א') הודיעה הרשות כי יוכי פלר, המכהנת כחברת מועצת הרשות השנייה ב-7 השנים האחרונות, מונתה לעמוד בראש ועדת הטלוויזיה של המועצה. פלר תחליף את עו"ד דורלי אלמגור, שנבחרה בשבוע שעבר ליועצת המשפטית של הרשות.

ועדת הטלוויזיה של מועצת הרשות השנייה אחראית לפיקוח על השידורים בערוצים המסחריים ולהסדרתם בהתאם לחוק ולכתבי הזיכיון. הוועדה אחראית לוודא כי קיים תמהיל נכון בלוח השידורים מבחינת גיוון ואיכות, וכי גופי השידור עומדים בהתחייבויות למכסות התוכן. כמו כן היא אחראית לפיקוח על אזכורים מסחריים אסורים בשידור.

פלר מסרה היום: "אני משוכנעת כי אמשיך את ההכנה המקדימה של הרשות לקראת המעבר הצפוי לרישיונות".

כאמור, עו"ד אלמגור מונתה ליועצת המשפטית של הרשות השנייה, וזאת במקום הילה שמיר. לפי הרשות, אלמגור גברה על עשרות מועמדים. המינוי לתפקיד הוא ל-3 שנים עם אפשרות להארכת החוזה.

אלמגור מסרה: "שוק התקשורת ניצב היום בפני שינויים משמעותיים, ואני שמחה על האפשרות שניתנה לי ללוות את המועצה ואת הרשות באתגרים הרבים העומדים בפתח".

לאחרונה נודע כי יו"רית הרשות השנייה, אוה מדז'יבוז', עשויה להתמנות בקרוב לתפקיד יו"ר הרשות לקידום מעמד האישה, שלא אויש במשך למעלה משנה. לפי הערכות, אם מדז'יבוז' תמונה לתפקיד, היא תעבור אליו לאחר פיצול ערוץ 2, בנובמבר, כשנה לפני המועד שנקבע לתום הקדנציה שלה.